Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:53:24 GMT

آیت الله صافی اعدام مسلمانان در عربستان را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۹۲۸

آیت الله صافی اعدام مسلمانان در عربستان را محکوم کرد

دراین بیانیه که عصر پنجشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است:با کمال تأثر و تأسف اطلاع یافتیم رژیم سفاک حاکم بر حجاز جنایت بسیار وحشتناکی را انجام داد که در تاریخ سیاه این حکومت ظالم سابقه ندارد شهادت جمعی از جوانان بی گناه و مظلوم به دست سفاکان عربستان اگرچه برای آن شهیدان فوز و سعادت و افتخار است، اما برای جوامع بین المللی و جمعیتهای دفاع از حقوق بشر ننگ و عار و ذلت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا دولتهای اسلامی در این حادثه وحشیانه سکوت اختیار کرده و به ندای مظلومیت آنان پاسخ مثبت نمی دهند؟
بیانیه حاکیست: وظیفه ما این است در هرجای جهان که به انسانهای بیگناه ستم وارد می شود اظهار تأثر و تأسف نماییم و ظالمین را محکوم نماییم ولی الان مشاهده می شود که مسلمانان و دولتهای اسلامی و سایر ملل جهان آنطور که باید این جنایات را محکوم نمی کنند و وظیفه انسانی خود را فراموش نموده اند و بلکه با سکوت خود دست این خونخواران را باز نگه داشته که به ظلم و ستم خود ادامه دهند.
در بخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: اینجانب با تسلیت و تبریک به خانواده های معظم شهدا، از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان مسئلت دارم. ان شاء الله شهدای آنان با شهیدان بدر و احد محشور شوند. پایان ستم ظالمین را از درگاه ذات لایزال الهی خواهانم.
به گزارش ایرنا، وزارت کشور عربستان روز سه‌شنبه از اعدام 37 نفر از شهروندان این کشور با عنوان آنچه اتهام تروریستی و ارتباط با تروریسم خواند، خبر داده است.
اعدام‌های اخیر در شهرهای مکه، مدینه و ریاض و همچنین در استان عمدتاً سنی قصیم و در استان شرقیه محل سکونت اقلیت شیعه این کشور، انجام‌شده است.
طبق گزارش سازمان عفو بین‌الملل، در سال 2018 در عربستان سعودی 149 نفر اعدام شدند. عربستان سعودی تنها کشور در جهان است که احکام مرگ را با گردن زدن اجرا می‌کند.
7406/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حقوق بشر خانواده های معظم شهدا شیعه عربستان مسلمانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاغذ صافی از کجا بخرم ؟

در ادامه انواع گرید های کاغذ صافی واتمن انگلستان و اس اند اس آلمان اعم از کاغذ صافی ضد اسید و بدون خاکستر و فایبرگلاس معرفی می شوند.

کاغذ صافی چیست ؟

کاغذ فیلتر نوعی کاغذ نیمه تراوا است که برای جدا کردن ذرات جامد از مایعات یا گازها در آزمایشگاه ها و صنایع گوناگون به کار می رود. کاغذ فیلتر با گذراندن مایع یا گاز از روی سطح خود، ذرات معلق را حفظ می کند و محلول ها را پالایش و پاکسازی می کند. کاغذ فیلتر از مواد متفاوتی چون سلولز، شیشه ای، فایبرگلاس و غیره تهیه می شود و در اشکال دایره ای، مربعی، مثلثی یا برگه ای به بازار ارائه می شود.

کاغذ صافی واتمن چیست ؟

کاغذ صافی واتمن نوعی کاغذ فیلتراسیون است که توسط شرکت واتمن انگلستان تولید می شود. کاغذ فیلتر واتمن به عنوان معیار فیلتراسیون آزمایشگاهی در تمام دنیا معروف ماست. جعبه آبی مشهور واتمن نمونه ای برجسته برای فیلتراسیون در محیط های آزمایشگاهی به شمار می رود. دانش ساخت کاغذ به درجه ای برتر ارتقاء یافته و با مهارت و تکنولوژی، قادر به ساخت مواد فیلتراسیون چند لایه نوآورانه هستند.

این کاغذ به دلیل کیفیت بالا، استحکام، نرخ جریان مناسب و قدرت جذب بالا در میان محققان و آزمایشگاه ها شهرت دارد. کاغذ صافی واتمن در انواع گریدها و اندازه ها موجود است و برای کاربردهای متنوعی از جمله تجزیه و تحلیل کیفی و کمی، نظارت بر آلودگی هوا، آزمایشات خاک و بذر، صنعت غذا و استخراج فلزات گرانبها استفاده می شود.

به گفته وب سایت فروشگاه لوازم آزمایشگاهی پارسا parsalab.com کاغذ صافی سلولزی واتمن از پنبه های با کیفیت بالا ساخته شده و دارای حداقل ۹۸ درصد آلفا سلولز است. این کاغذها برای فیلتراسیون عمومی به کار می روند و قادر به نگهداری ذرات تا اندازه ۲.۵ میکرومتر هستند. واتمن انواع مختلفی از کاغذهای صافی را با ترکیبات متنوع نگهداری و نرخ جریان برای کاربردهای آزمایشگاهی مختلف ارائه می دهد که هر یک دارای درجات متفاوتی از خلوص، سختی و مقاومت شیمیایی هستند.

مشاهدۀ قیمت انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی کاغذ صافی s&s (اس اند اس)

کاغذ صافی S&S (Schleicher & Schuell) نیز یکی دیگر از انواع کاغذ صافی بود که توسط شرکت آلمانی S&S تولید می شد و برای کاربردهای گسترده ای در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گرفت. این شرکت در حال حاضر تحت مالکیت شرکت واتمن قرار دارد و محصولات آن تحت برند واتمن به فروش می رسند.

انواع کاغذ صافی 1. کاغذ صافی کیفی (Qualitative)

این نوع کاغذها برای آزمایشات کیفی و شناسایی مواد استفاده می شوند. از الیاف سلولزی ساخته شده اند و در گریدهای ۱ تا ۶ با اندازه منافذ متفاوت موجود هستند. گرید ۱ دارای منافذ بزرگتر و سرعت جریان بیشتری است، در حالی که گرید ۶ دارای منافذ کوچکتر و سرعت جریان کمتری است. همچنین این کاغذها به صورت پری پلیت (Prepleated) نیز عرضه می شوند که دارای نرخ جریان بهتر و ظرفیت بارگذاری بیشتری هستند.

کاغذ صافی واتمن شماره 1

گرید ۱ : ۱۱ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن شماره 91

گرید ۹۱ : ۱۰ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن شماره 4

گرید ۴ : ۲۰-۲۵ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن شماره 2

گرید ۲ : ۸ میکرومتر

کاغذ صافی 58*58

این نوع کاغذ صافی به صورت برگه ای با ابعاد 58 در 58 سانتی متر عرضه می شود. دارای گرماژ های مختلفی مانند 60 گرمی، 65 گرمی، 75 گرمی، 90 گرمی و 120 گرمی است.

کاغذ صافی ممبران 0.45 میکرون

این نوع کاغذ صافی برای جداسازی ذرات جامد و مایع استفاده می شود. ممبران های فیلتر در داخل کاغذ قرار دارند و به خوبی ذرات را جدا می کنند.

کاغذ صافی واتمن شماره ۳

۶ میکرومتر : دو برابر ضخامت گرید ۱ با بازداری ذرات هنوز هم بهتر و ظرفیت بارگذاری عالی

کاغذ صافی واتمن شماره 5

۲.۵ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن شماره ۶

۳ میکرومتر

دو برابر سریعتر از گرید ۵ با بازداری مشابه ذرات ریز. اغلب برای بررسی آب بخار کاربرد دارد.

کاغذ صافی ضد اسید (Acid-Resistant)

این نوع کاغذها برای فیلتراسیون مواد اسیدی مناسب هستند و مقاومت به اسید را دارند.

کاغذ صافی واتمن ۵۰

۲.۷ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن ۵۲

۷ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن 54

۲۰-۲۵ میکرومتر

کاغذ صافی کمی (Quantitative)

این کاغذها برای اندازه گیری دقیق مقدار مواد در آزمایشات کمی به کار می روند. این کاغذها از الیاف سلولزی ساخته شده اند که با اسیدهای قوی تیمار شده اند تا میزان خاکستر آن ها به حداقل برسد. این کاغذها در گریدهای مختلفی از ۴۰ تا ۴۴ با اندازه منافذ متفاوت موجود هستند، که گرید ۴۰ دارای منافذ بزرگتر و سرعت جریان بیشتری است و گرید ۴۴ دارای منافذ کوچکتر و سرعت جریان کمتری دارد. میزان خاکستر این کاغذها تقریباً ۰.۰۰۸ درصد است.

کاغذ صافی بدون خاکستر اشلس (Ashless)

این کاغذها نوعی کاغذ صافی کمی هستند که میزان خاکستر بسیار پایینی دارند (حداکثر ۰.۰۰۷٪ خاکستر). این کاغذها برای آزمایشات کمی بسیار دقیق و تجزیه و تحلیل گراویمتریک استفاده می شوند و برای اندازه گیری هایی که نیاز به دقت بالایی دارند مناسب هستند.

کاغذ صافی واتمن 40

گرید ۴۰ : ۸ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن 42

گرید ۴۲ : ۲.۵ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن 41

۲۰-۲۵ میکرومتر

کاغذ صافی باند سفید (واتمن نمره 589/2)

۴-۱۲ میکرومتر

کاغذ صافی باند آبی (واتمن نمره 589/3)

۲ میکرومتر

کاغذ صافی باند مشکی یا سیاه (واتمن نمره 589/1)

۱۲-۲۵ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن ۴۳

۱۶ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن 44

۳ میکرومتر

نسخه نازک گرید ۴۲ با نگه داری ذرات بسیار ریز اما با وزن خاکستر پایین تر برای هر نمونه و تقریباً دو برابر نرخ جریان گرید ۴۲.

کاغذ صافی ضد اسید بدون خاکستر (Hardened Ashless)

این نوع کاغذها با استفاده از اسید سخت تهیه می شوند تا مقاومت بالا در برابر آب و مقاومت شیمیایی داشته باشند.

حداکثر میزان خاکستر در این کاغذها حدود ۰.۰۰۶٪ است.

سطح سخت این فیلترها آن ها را برای یک طیف گسترده از روش های فیلتراسیون حساس مناسب می کند.

کاغذ صافی واتمن 540

۸ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن 541

۲۰-۲۵ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن 542

۲.۷ میکرومتر

کاغذ صافی فایبرگلاس

این کاغذها از الیاف شیشه ای با قطر کوچک ساخته شده اند و دارای منافذ بسیار ریز و سرعت جریان بالایی هستند.

برای جداسازی ذرات بسیار ریز از مایعات یا گازها مورد استفاده قرار می گیرند.

این کاغذها از شیشه بوروسیلیکات ۱۰۰ درصد تولید می شوند.

در گریدهای مختلفی مانند GF/A، GF/B، GF/C، GF/D، GF/F و GF/H موجود هستند، که هر گرید بر اساس اندازه منافذ، سرعت جریان و ظرفیت بارگذاری متفاوتی دارد.

کاغذ صافی واتمن GF/A

۱.۶ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن GF/B

1 میکرومتر

کاغذ صافی واتمن GF/C ۱.۲ میکرومتر کاغذ صافی واتمن GF/D

۲.۷ میکرومتر

کاغذ صافی واتمن GF/F

۰.۷ میکرومتر

قیمت کاغذ صافی آزمایشگاهی

برای خرید کاغذ صافی یا اطلاع از قیمت کاغذ صافی آزمایشگاهی می‌توانید با شرکت پارسا عرضه کننده انواع کاغذ صافی واتمن و S&S تماس حاصل نمایید.

تلفن دفتر فروش: ۴۴۲۹۷۲۹۲

پاسخگویی پیامکی و تلگرامی: ۰۹۱۹۶۷۸۷۷۱۸

منبع:

کاغذ صافی سایت فروشگاه پارسا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897935

دیگر خبرها

  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • کاغذ صافی از کجا بخرم ؟
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران