Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:20:19 GMT

امام جمعه طبس: توفان شن از امدادهای الهی بود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۹۸۵

امام جمعه طبس: توفان شن از امدادهای الهی بود

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا محمدی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد واقعه پنجم اردیبهشت شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس افزود: شن‌ها شکست خفت بار را در پرونده آمریکای جنایتکار در طبس به وجود آوردند و برگی به برگ های خفت بار و مفتضحانه نظام سلطه به ثبت رساندند همانگونه که برگ زرینی در ارزش های نظام و انقلاب اسلامی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امام ما فرمودند آمریکا دشمن درجه یک ملت ها و ملت ایران است و این جمله نورانی امام راحل که فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید که آمریکا ام‌الفساد قرن است و همه شرارت‌های عالم زیر سر آمریکاست.
امام جمعه طبس بیان کرد: آمریکا نه تنها در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بلکه در دوره سلطه پهلوی ملعون تمام شرارت‌هایی که علیه این ملت انجام می‌شد عمدتا زیر سر آمریکا و بعضی هم شوروی آن زمان، انگلستان و اسرائیل بود.
وی افزود: شکر خدا با رهبری های امام راحل و نایب بر حقش مقام معظم رهبری همه این دسیسه‌ها و توطئه‌ها نقش بر آب شد و عزت و سربلندی برای نظام اسلامی به ارمغان آمد.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: آمریکا هر روز به دنبال شیطنت جدیدی است اگرچه هرچه در چنته داشته، علیه نظام اسلامی رو کرده و اگر کاری را انجام نداده دلیل بر نتوانستن اوست و گرنه هر کاری می توانست انجام داد.
وی گفت: با وحدت و همدلی ملت، حضور در صحنه، پیروی بی چون و چرا از فرامین رهبر معظم انقلاب، پایبندی به ارزش های انقلاب و ارزش محوری و ارزش مداری، ولایت محوری، با بصیرت و دشمن شناسی، امروز می‌توانیم گامی موثر در گام دوم انقلاب برداریم و بتوانیم الگوی خوبی برای بشریت باشیم.
سرپرست فرمانداری ویژه طبس نیز در این مراسم گفت: مصوبه احداث موزه عبرت در محل واقعه طبس پیگیری شود و در منطقه طبس به سرانجام برسد تا با توجه به برد جهانی آن از سفیران کشورهای مختلف برای مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت دعوت شود.
علیرضا خلیلی افزود: پس از اقدام شجاعانه مردم ایران در 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا به فکر جبران این شکست شد و عملیات پنجه عقاب را طراحی کرد.
وی اظهار داشت: این عملیات با برنامه ریزی و هماهنگی های زیادی صورت گرفت اما آنها فکر شن ریزه های منطقه که مامور خدا بودند را نکردند.
وی گفت: شن ها امکان ادامه ماموریت را از آمریکایی ها گرفت و عملیات آنها به شکست منجر شد، عده ای کشته و بقیه مجبور به فرار شدند.
صحرای طبس در فاصله 130 کیلومتری محور طبس به یزد قرار دارد که آمریکایی ها با ورود به این منطقه قصد آزادی گروگان های خود را در تهران داشتند ولی بر اثر وقوع توفان شن و برخورد هواپیما و بالگردهای آنها در پنجم اردیبهشت سال 1359 دچار شکست مفتضحانه و سختی شدند.
هر سال به همین مناسبت مراسمی با حضور مردم و مسئولان در شهرستان طبس برگزار و یاد شهید محمد منتظر قائم فرمانده سپاه استان یزد که در این محل به شهادت رسید، گرامی داشته می شود.
مراسم گرامیداشت امسال با حضور سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، استاندار خراسان جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر و محل واقعه طبس برگزار شد.
7217*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام راحل شکر مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه آمریکا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

محمودی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

وی با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد، دست به تظاهرات خواهند زد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان