Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@09:21:19 GMT

مدیر شبکه ۳ سیما: اسپانسر برنده باش تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۰۲۴

خرداد:مدیر شبکه سه سیما از تغییر اسپانسر برنده باش خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی شبکه‌سه سیما، علی فروغی پیرامون برنامه‌های اسپانسرمحور گفت: با توجه به رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب و به تبع آن دستور رئیس سازمان صداوسیما در سازماندهی اسپانسر‌ها و تعامل با معاون محترم سیما، تصمیم بر این شد تا سازوکار اسپانسری که پشتیبانی مالی برنامه "برنده باش" را انجام می‌دهد، اصلاح و ظرفیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین راستا، با این تغییرات پیشبرنده از این پس مردم نقش آفرینی بیشتری در برنامه "برنده باش" خواهند داشت.
او در پایان در مورد شبهه شرعی مطروحه اضافه کرد: همانطور که مرجع بزرگوار در جلسه درس خارج فقه فرمودند: اگر محل تأمین جوایز مسابقه از محل وجه دریافتی از شرکت کنندگان مسابقه تفکیک شده باشد، مشکل شرعی ندارد. در همین راستا، با توجه به سابقه دیرینه سازمان در این گونه برنامه‌ها و بررسی‌های شرعی لازم، از همان ابتدا پیش بینی شده بود که محل تأمین جوایز از برآورد مصوب در شبکه باشد و نه وجه احتمالی دریافتی از شرکت کنندگان؛ لذا مفروض استفتا مصداق این برنامه نیست.
رئیس سازمان صدا وسیما نیز امروز در پی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از ترویج روش‌هایی که فرهنگ کار و تلاش را تضعیف می‌کنند در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدید نظر در ظهور و بروز رسانه‌ای اسپانسر‌هایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش هستند.
در متن دستور رئیس سازمان صدا و سیما آمده است:
جناب آقای مهدوی مهر
مدیرکل بازرگانی سازمان
سلام علیکم
با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر، نسبت به بروز و ظهور رسانه‌ای اسپانسر‌هایی که مانع این فضیلت هستند تجدید نظر کنید." برچسب ها: مدیر شبکه ۳ سیما ، اسپانسر ، برنده باش

منبع: خرداد

کلیدواژه: مدیر شبکه ۳ سیما اسپانسر برنده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی‌های دیگری در صداوسیما در راه است؟

​رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه این ظرفیت‌ها وجود دارد و همه دستگاه‌‎‌ها باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند، عنوان کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها به نقش و اهمیت تبیین وظایف خود بیشتر توجه داشته باشند و به فرهنگ‌سازی و پیوست رسانه‌ای اقدامات خود توجه ویژه‌ای کنند، ما هم می‌توانیم منعکس کننده این دستاورد‌ها باشیم.

به گزارش برنا، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص برنامه‌های این سازمان برای انعکاس بهتر اقدمات دولت، گفت: ما و دولت کارگروه‌های مشترکی را برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی که دولت برای بیان و تبیین دستاورد‌های خود در حوزه‌های مختلف دارد، تشکیل دادیم و قالب‌های مختلف برنامه سازی اعم از نمایشی، مستندات و برنامه‌های کوتاه را به ویژه با دبیر شورای اطلاع رسانی بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این ظرفیت‌ها وجود دارد و همه دستگاه‌‎‌ها باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند، عنوان کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها به نقش و اهمیت تبیین وظایف خود بیشتر توجه داشته باشند و به فرهنگ‌سازی و پیوست رسانه‌ای اقدامات خود توجه ویژه‌ای کنند، ما هم می‌توانیم منعکس کننده این دستاورد‌ها باشیم.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر با توجه به اینکه به تازگی معاون سیاسی صدا و سیما جا به جا شده است، آیا امکان دارد جا به جایی‌های دیگر هم صورت گیرد؟، پاسخ داد: در هر دستگاهی تغییر و تحولات متناسب با اقتضا‌ها اتفاق می‌افتد؛ یعنی جا به جا شدن یک فرد با فرد دیگر روند غیر طبیعی نیست و برای ادامه مسیر طبیعتا اگر نیاز به تغییر و تحول است، این امر باید انجام شود.

جبلی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص صدا و سیما به چه دلیلی رئیس صدا و سیما عوض شد و دیگری آمد؟ به دلیل اینکه در مسیر حرکت رسانه ملی تغییر و جا به جایی نیاز بود؛ در همه دستگاه‌ها اگر نیاز به ادامه پر قدرت‌تر مسیر وجود داشته باشد، تغییر و تحول رخ می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پیمان جبلی: بنا به ضرورت جابجایی‌های دیگری در صدا و سیما انجام خواهد شد
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد
  • باز هم تغییر در صداوسیما با ۲ حکم جدید
  • جبلی: احتمال جابجایی‌های دیگر در صداوسیما هست
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • رئیس صدا و سیما : بنا به ضرورت جابجایی های دیگری در صداوسیما انجام خواهد شد
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ محمدمهدی قاسمی با حفظ سمت سرپرست شد
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد | انتصاب دبیر ستاد تحول ساختاری سیما
  • جابجایی‌های دیگری در صداوسیما در راه است؟
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما