Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@03:48:37 GMT

یزدانی و اطری در مسابقات کشتی آزادآسیایی طلایی شدند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۰۲۹

یزدانی و اطری در مسابقات کشتی آزادآسیایی طلایی شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا که در کشور چین برگزار شد، دو مدال طلا کسب کردند.

رضا یزدانی دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در وزن 97 کیلو گرم و رضا اطری دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در وزن 57 کیلوگرم مقابل حریفان خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی‌یف از قرقیزستان با نتیجه 16 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 3 علیشیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. یزدانی در دیدار فینال به مصاف باتزول اولزیسایخان از مغولستان رفت که با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و قهرمان شد.

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 14 بر 4 حکمت اله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر یک از سد محمودجان شاوکاتوف، دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. اطری در دیدار نهایی به مصاف کوم سونگ کانگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی 2018 از کره شمالی رفت که با برتری 9 بر 3 نخستین مدال طلا را برای ایران بدست آورد.

انتهای پیام/

28 / 156 دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان طلا رضا یزدانی اطری مسابقات قهرمانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان طلا رضا یزدانی اطری مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان محمدی مسافر مسابقات کشتی قهرمانی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقه انتخابی درون اردویی برای مشخص شدن ملی پوش وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت های قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهرستان نور استان مازندران برگزار شد و ایمان محمدی به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.

در مبارزه نخست ایمان محمدی با نتیجه ۴ بر یک میثم دلخانی را شکست داد. وی در کشتی دوم نیز با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و ملی پوش کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بیشکک قرقیزستان لقب گرفت.

کد خبر 6056117

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در ترکیه
  • راهیابی دومین تیم دانشگاه آزاد اشکذر به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی 
  • کامران قاسم‌پور کارمند شهرداری شد
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • کامران قاسم‌پور کارمند شد!
  • کامران قاسمپور کارمند شهرداری شد
  • کسب ۲ مدال طلا و ۳ مدال برنز توسط آزادکاران
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • ایمان محمدی مسافر مسابقات کشتی قهرمانی آسیا شد
  • تجلیل از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر دانشگاه آزاد