Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:52:56 GMT

استاندار خراسان جنوبی از 2 طرح در فردوس بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۰۴۵

استاندار خراسان جنوبی از 2 طرح در فردوس بازدید کرد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی از مجتمع پرورش و اصلاح نژاد بز سانن شهرستان فردوس و باند امداد و نجات در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان عصر پنجشنبه وارد فردوس شد و با همراهی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان از بخش های مختلف مجتمع پرورش و اصلاح نژاد بز سانن بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر 600 راس بز سانن در این محتمع که سال 1394 به بهره برداری رسید، نگهداری می شود.
این مجتمع دامپروری برای 45 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.
استاندار خراسان جنوبی در ادامه ششمین سفر شهرستانی خود در فردوس از باند امداد و نجات این شهرستان بازدید کرد.
این باند سال 1385 با هدف ایجاد باند نجات برای هواپیماهای ترابری و امدادرسانی در حوادثی مثل زلزله کلنگ زنی شده است.
20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این باند لازم است که باید از محل اعتبارات بحران تامین شود.
بازدید از مجتمع کارخانجات نساجی، دامداری اسلامیه، باغستان علیا و دیدار با مردم از جمله برنامه های امروز استاندار در سفر به شهرستان فردوس است.
استاندار خراسان جنوبی همچنین امروز (پنجشنبه) به همراه سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از محل واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس دیدن و در آیین گرامیداشت پنجم اردیبهشت شرکت کرد.
معتمدیان روز گذشته نیز ضمن بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان های بشرویه و طبس، مشکلات ساکنان این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
شهرستان فردوس در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
7559*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي زيربنايي سفر استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند

تین نیوز

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فردوس، از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند شهرستان فردوس به طول ۲.۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اعتمادی مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس در خراسان جنوبی گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، ماسه آسفالت راه روستایی اسلامیه سرند به طول ۲.۵ کیلومتر اجرایی شده است.

اعتمادی مقدم تصریح کرد: این پروژه به صورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: حوادث جاده ای همواره یکی از دغدغه های نگران کننده در طول راه ها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس، در خصوص پروژه های راه روستایی در حال اجرا این اداره عنوان کرد: احداث راه روستائی نوق به انارستانک به طول ۴.۲ کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است.

اعتمادی مقدم در پایان متذکر شد: فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راه های حوزه استحفاظی اقدام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان