Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، خبرگزاری رویترز از استعفای وزیر دفاع سریلانکا به دنبال حملات تروریستی مرگبار اخیر که منجر به کشته شدن صدها نفر شد، خبر داد.

این خبرگزاری پنجشنبه (پنجم اردیبهشت) نوشت که «وآن ویجه واردن» با اعلام اینکه مسئولیت کم‌کاری‌ها در انفجارهای اخیر را بر گردن می‌گیرد، از سمت خود استعفا کرد.

استعفای وزیر دفاع سریلانکا کمتر از چند ساعت از درخواست رئیس جمهوری این کشور از وی و چند مقام امنیتی برای کناره‌گیری از سمت خود صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماتریپالا سیریسِنا»، رئیس جمهور سریلانکا امروز بعد از گذشت پنج روز از وقوع انفجارهای تروریستی در این کشور، از وزیر دفاع و رئیس‌ پلیس این کشور خواست به دلیل ناتوانی در جلوگیری از این حملات، از سمت‌هایشان فورا استعفا کنند.

حملات انتحاری یکشنبه این هفته به چند کلیسا و هتل، منجر به کشته شدن ۳۵۹ نفر و زخمی شدن بیش از صدها نفر از شهروندان سریلانکایی شد.

گروه تروریستی داعش دیروز چهارشنبه در یکی از رسانه‌های خود مسئولیت این حملات تروریستی را برعهده گرفت و عاملان این حملات را «مبارزان دولت اسلامی» خواند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان منبع تروریسم است

خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان یک روز پس از کشته‌شدن پنج شهروند چین در یک حمله‌ انتحاری در ایالت خیبرپختونخوای آن کشور، گفته است که «منبع تروریسم در پاکستان، در افغانستان است».

وزیر دفاع پاکستان با نشر پستی در ایکس، نوشته است که طالبان از مخفیگاه‌های تروریسم در افغانستان آگاه هستند، اما با وجود این آن‌ها آزادانه از خاک این کشور علیه پاکستان عملیات می‌کنند.

گفتنی است پاکستان چند روز پیش به اهدافی در ولایت های خوست و پکتیا حمله هوایی انجام داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • آمریکا: به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • وزیر دفاع پاکستان: افغانستان سرچشمه تروریسم در کشور ماست
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند
  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • افغانستان منبع تروریسم است
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان