Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، باید فردا (جمعه) از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان برود و در صدد کسب پیروزی است. شاگردان برانکو اکنون با ۵۵ امتیاز در صدر جدول هستند و زردپوشان با ۵۰ امتیاز سوم هستند، اما شاگردان امیرقلعه نویی نیز همچنان امیدوار به کسب برد هستند تا به قهرمانی امید داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و ماریو بودیمیر، محمد انصاری و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت مقابل شاگردان قلعه نویی بازی نمی‌کنند، اما وضعیت شایان مصلح و سیامک نعمتی برای این دیدار مبهم است و احتمال دارد دقایق کمی بازی کنند.  

مصلح پس از مدت‌ها از دیروز (چهارشنبه) در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد تا به مستطیل سبز بازگردد و نعمتی نیز بعد از دیدار با الاهلی دچار مصدومیت جزئی شد، اما امیدوارست به بازی حساس فردا برسد.

از سویی دیگر سپاهان اصفهان که پس از شکست مقابل استقلال دچار حاشیه شد، اما هفته گذشت سایپا را ۵ بر ۲ شکست داد و به رده سوم رسید. زردپوشان برای تقابل با پرسپولیس، محمد ایرانپوریان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و به احتمال زیاد حسن جعفری جای او مقابل مهاجمان پرسپولیس بازی خواهد کرد.

گفتنی است، این مسابقه فردا شب (جمعه) به قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طلسم هافبک پرسپولیس شکست/ نخسین شکست شاگردان برانکو در سال ۹۸

گاف عجیب پرسپولیسی‌ها برای دیدار مقابل الاهلی

الاهلی عربستان ۲ - پرسپولیس ایران یک/ ارتش سرخ فقط یک شجاع داشت/ شکست تلخ در روز بی‌دقتی مهاجمان

انتهای پیام/

وضعیت غایبین پرسپولیس و سپاهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت

به گزارش همشهری‌آنلاین، حالا دیگر نیازی نیست در مورد پروژه به سرانجام نرسیده «سپاهان کهکشانی» صحبت کنیم. همه‌چیز آشکار است؛ از نتایج ضعیف تا شعارهای سمی روی سکوها و البته تیمی که درون زمین به شکل عجیبی بی‌اشتها و سردرگم به‌نظر می‌رسد. سپاهان عملا قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم را از دست داده و حالا حسرتش برای فتح این مسابقات به دست‌کم یک دهه خواهد رسید. با این حال، حتما مهم است که آنها مسابقات را به شکل آبرومندانه‌ای تمام کنند و البته که خود این هم چالش ساده‌ای نیست. به هر حال، بسیاری از رقبا در هفته‌های پایانی برای رسیدن به اهداف خود با تمام قدرت وارد میدان خواهند شد و به علاوه اسم بزرگ سپاهان انگیزه مضاعفی به آنها می‌دهد تا بهترین نسخه از بازی‌هایشان را اکران کنند. همه اینها شرایط را برای طلایی‌پوشان دشوار می‌کند و البته برنامه مسابقات هم به ما نشان می‌دهد سپاهان طی ۱۵‌روز آینده ۳‌بازی بسیار سخت لیگی دارد که این تیم را اذیت خواهد کرد.

شاگردان ژوزه مورایس امروز در یک بازی معوقه از هفته هفدهم باید به مصاف ذوب‌آهن بروند. به هر حال، این بازی «دربی» است و تحت هر شرایطی حساسیت‌های خاص خودش را دارد، به‌ویژه اگر بدانیم ذوب‌آهن این فصل در مسابقات خارج از خانه شکست نخورده است. سپاهان در گام بعدی روز دوم اردیبهشت باید در انزلی به مصاف ملوان برود؛ گربه‌سیاه این سال‌هایش که از قضا در این فصل از فرم فوق‌العاده‌ای برخوردار است و هیچ بعید نیست دوباره گریبان زردها را بگیرد. ملوان فصل پیش قهرمانی را از سپاهانی‌ها گرفت. پس از آن طلایی‌پوشان روز ۱۲‌اردیبهشت در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس خواهند بود و گفتن ندارد که این بازی برای قرمزها تا چه اندازه حساس و سرنوشت‌ساز است؛ مخصوصا که آنها حتما به گرفتن انتقام شکست در بازی رفت هم فکر می‌کنند. البته سپاهان قبل از بازی با پرسپولیس، روز هفتم اردیبهشت در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی مهمان استقلال ملاثانی است.

کد خبر 845116 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • داور دربی اصفهان اعلام شد