Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:56:45 GMT

کلوپ: چرا من باید به منچستر کمک کنم؟

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۱۲۴

کلوپ: چرا من باید به منچستر کمک کنم؟

لیورپولی ها شب گذشته منتظر کمکی از سوی منچستریونایتد بودند تا بلکه این تیم بتواند سیتی را متوقف کند.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی شب گذشته در اولدترافورد توانست با دو گل برناردو سیلوا و لروی سانه بر منچستریونایتد غلبه کند و با یک امتیاز بالاتر از لیورپول، به صدر لیگ برتر برسد.

یونایتد که پس از آمدن اوله گنار سولسشر در 17 بازی صاحب 14 برد شده بود، حالا از 10 بازی اخیر خود هشت شکست را در کارنامه می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط شیاطین سرخ حتی برای کسب سهمیه نیز مناسب به نظر نمی رسد و سرمربی نروژی روزهای بدی را سپری می کند.

 

 

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی با هادرسفیلد و در پاسخ به سوالی در این رابطه که چه راهکاری برای بهبود شرایط یونایتد پیشنهاد می کند، با خنده گفت:« آنها به ما کمک نکردند، چه دلیلی دارد من به آنها کمک کنم؟.»

 

کلوپ در مورد دربی منچستر گفت:« نتیجه پایانی همانی بود که انتظارش را داشتم. یونایتد تلاش خودش را کرد؛ به خصوص در نیمه اول. آنها روی یکی دو صحنه هم بدشانس بودند ولی نمی توان 95 دقیقه برابر این سیتی مقاومت کرد. بازی را با آرامش کاملا تماشا کردم و در طول بازی نیز ساکت بودم. در نهایت این بازی عقب افتاده هم تمام شد و حالا ما با یک امتیاز کمتر از سیتی در رده دوم قرار داریم. حال اگر دو بازی بعدی را ببریم، همه چیز به هفته پایانی کشیده خواهد شد.

قطعا هفته های پرهیجانی را پیش رو خواهیم داشت و در نهایت فقط یک تیم می تواند قهرمان شود. می توانم بگویم که این آخرین رقابت بین ما نیست و این قضیه در فصول بعد نیز تکرار خواهد شد. ما باید در این فشار دوام بیاوریم. همیشه و در هر بازی هدف ما ارائه بهترین فوتبال ممکن است. سال هاست لیورپول در رویای قهرمانی لیگ برتر است ولی ما صرفا برای قهرمانی بازی نمی کنیم. البته که این مهمترین هدف است و به آن هم بسیار نزدیک شده ایم. ببینیم در سه بازی آینده چه اتفاقاتی می افتد. ما هادرسفیلد، نیوکاسل و وولوز را پیش رو داریم و باید در هر سه بازی به پیروزی برسیم و امیدوار باشیم که سیتی امتیاز از دست بدهد.»

 

 

 

 

مصاف با بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان:« من در سال های اخیر بارها برابر رئال مادرید قرار گرفتم اما هرگز با بارسلونا بازی نکردم. باید ببینید چه چیزی ممکن است. نکته خوب درباره بارسلونا این است که هرگز در برابر آنها مدعی صعود نیستید. برای برخورد با این چالش شاید برای انجام کارهای متفاوت با دیگران هنوز برنامه خاصی ندارم.»

 

تیم های مورد علاقه:« هر وقت زمان داشته باشم دوست دارم بازی دورتموند را تماشا کنم چون هنوز با آنها در ارتباط هستم. علاوه بر این سه تیم هستند که همیشه دوست دارم بازی آنها را دنبال کنم، منچسترسیتی، بارسلونا و تاتنهام. وردربرمن را نیز دوست دارم اما ماینز نیز جز تیم های مورد علاقه من است. با آنها نیز هنوز ارتباط دارم.»

اوله گونار سولسشر لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی) بارسلونا منچستر سیتی منچستر یونایتد بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر لیورپول یورگن کلوپ سرمربی بارسلونا منچستر سیتی منچستر یونایتد بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟

منچسترسیتی با توجه به برنامه لیگ برتر پیش از دیدار با برایتون، دو بازی کمتر از لیورپول خواهد داشت. 

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر مقابل فولام به برتری 3-1 دست یافت. 

لیورپول با سه امتیاز دیدار فولام اکنون در کنار آرسنال صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود. آن‌ها تا پنج‌شنبه منتظر دیدار منچسترسیتی و برایتون می‌مانند. در بازی امروز که کلوپ تغییرات متعددی را در ترکیبش داشت، ترنت الکساندر آرنولد، رایان خرافنبرخ و دیوگو ژوتا گلزنی کردند. یورگن کلوپ در مصاحبه با اسکای پیرامون بازی گفت:

ما دو بازی اخیر خارج از خانه را برده‌ایم. نمی‌توانیم چیز بیشتری از تیم بخواهم، عملکرد آن‌ها امروز خیلی خوب بود. بچه‌ها عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، فوتبال فوق‌العاده‌ای بود. از لحاظ تاریخی ما خیلی عملکرد خوبی در زمین فولام نداشتیم. از عملکرد تیم خوشم آمد. گزینه‌های تیم را دوست داشتم، از لحاظ اسکواد وضعیت خوبی وجود دارد. ما به همین این بازیکنان احتیاج داریم. باید به جنگ ادامه دهیم.  

کلوپ در مورد بازیکنانی که وارد بازی کرد، ادامه داد:

همه بازیکنان کیفیت بسیار بالایی دارند. گاهی آن پویایی وجود ندارد اما بازیکنان لیورپول کیفیت دارند.  

 آیا پیروزی امروز پاسخی به شکست‌های هفته گذشته بود؟

چرا نباید واکنش نشان دهیم؟ چطور به جایی که امروز هستیم رسیدیم؟ 

لیورپول روزهای آینده به مصاف اورتون خواهد رفت. پیروزی در دربی مرسی‌ساید فشار را روی منچسترستی که آن روز دو بازی کمتر خواهد داشت، افزایش می‌دهد؟ 

بازی با اورتون بسیار سخت خواهد بود. دربی برای هر دو تیم خاص است. آن‌ها (اورتون) وقتی مقابل ما قرار می‌گیرند، تیم درنده دیگری هستند اما ما به سراغ‌شان می‌رویم. فشار روی سیتی؟ واقعا فکر می‌کنید آن‌ها چنین فشاری را احساس می‌کنند؟ آن‌ها همه چیز را در سال‌‌های گذشته برده‌اند. نمی‌دانم و اهمیتی هم نمی‌دهم. باید روی خودمان تمرکز کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!