Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: مسئولان نسبت به جانمایی مناسب برای ساخت منازل سیل‌زدگان سریع‌تر اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: سلام و همدردی مجدد من را به مردم مومن استان لرستان به ویژه به مردم آسیب دیده از حادثه سیل پلدختر و معمولان برسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من از روز اول با دیدن تصاویر حادثه ویرانگر سیل بسیار متاثر شدم. لازم است مسئولان نسبت به جانمایی مناسب برای ساخت منازل سیل‌زدگان سریع‌تر اقدام کنند و در حال حاضر نیز مکان اسکان موقت آبرومندی در نظر بگیرند.

مکارم شیرازی افزود: در این راستا مردم نیکوکار و خیرین باید کمک کنند، این یک وظیفه است من هم به صورت متمرکز برای همه سیل زدگان کمک‌هایی را به هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام دادم و باز هم کمک می‌کنم.

وی بیان کرد: امیدوارم که خداوند متعال به فضل و کرمش مشکلات را حل کند و خود موجب آرامش دل سیل‌زدگان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه ترین اقدام برای رساندن دارو به درِ منازل / فروش اینترنتی دارو غیرقانونی است

سید حیدر محمدی گفت: در آیین نامه مشترک وزارتخانه های بهداشت و ارتباطات بر سکوهای اینترنتی حمل و نقل دارو تاکید شده و بحث فروش این اقلام نیست.

وی تصریح کرد: تاکید می کنم فروش اینترنتی دارو غیرقانونی است و داروهای تقلبی، غیرمجاز و غیرایمن در بستر فضای مجازی و بدون اینکه بدانیم این فرآورده دارو است یا دارونما به دست مصرف کننده می‌رسد. نظارت‌های سختی روی داروخانه‌ها اعمال می‌کنیم اما برخی سکوهای اینترنتی داروهای قاچاق، غیرمجاز و با منبع نامعلوم را به فروش می‌رسانند.

محمدی اظهار داشت:سکوهای اینترنتی حمل دارو به عبارتی دارورسانی درِ منازل است تا دسترسی مردم به دارو را به درِ منزل مهیا کنیم، این موضوع فروش اینترنتی دارو نیست، آیین نامه آن تدوین شده و بر این اساس داروی سالم از طریق داروخانه، زیر نظر داروساز از مسیر سالم به دست بیمار واقعی خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تازه ترین اقدام برای رساندن دارو به درِ منازل / فروش اینترنتی دارو غیرقانونی است
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای