Web Analytics Made Easy - Statcounter

سباستین فتل، راننده آلمانی تیم فراری ایتالیا با آرزوی صعود تیم اینتراخت فرانکفورت به فینال لیگ اروپا اعلام کرد دوباره قهرمان فرمول یک خواهد شد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ ورزشی ورزش جهان فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، سباستین فتل در آستانه گرندپری آذربایجان با اشاره به نمایش نه چندان خوب خود در فصل جدید فرمول یک گفت: رقابت‌ برای من همیشه پرشور است و همانند یک هیجان در زندگی‌ام باقی می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم فکر می‌کنند من خیلی آرام هستم و به نتایج اخیرم در تورهای فرمول‌ یک توجهی نمی‌کنم. باید بگویم این‌طور نیست و همه چیز طبیعی است. اطمینان دارم که می‌توانم با شکست لکرا و همیلتون دوباره قهرمان فرمول یک شوم. بسیاری از خبرنگاران معتقد هستند گرندپری آذربایجان می‌تواند عاملی برای بازگشت فراری در صورت پیروزی باشد. من این تفکر را قبول ندارم زیرا هنوز رقابت‌های زیادی را پیش‌رو داریم.

راننده آلمانی تیم فراری درباره حضور اینتراخت فرانکفورت، تیم محبوبش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا و احتمال بازگشت دوباره او به باکو جهت تماشای فینال این رقابت‌ها گفت: می‌دانم که بازی فینال در باکو برگزار می‌شود اما ابتدا اینتراخت باید چلسی را شکست دهد. من در بازی خانگی هوادار اینتراخت خواهم بود و امیدوارم  به فینال صعود کنیم. دوست دارم سفر دوباره‌ام به آذربایجان برای تماشای بازی اینتراخت فرانکفورت در فینال لیگ اروپا باشد.

مدیر ردبولز: زنان نمی‌توانند با مردان در فرمول یک رقابت‌ کنند

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا چلسی مسابقات فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا چلسی مسابقات فرمول یک لیگ اروپا چلسی مسابقات فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال

بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک، گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.

به گزارش مشرق، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.

این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی‌شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمام این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

تصاویر نامه‌های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • آلونسو: این قهرمانی تاریخی است ولی بیشتر می‌خواهم
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • بورل : پیام اروپا را به امیرعبداللهیان منتقل کردم؛ از ایران می‌خواهم که تنش تشدید نشود
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!