Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:55:56 GMT

خوزستان| تفرقه اولویت دشمن برای آسیب به کشور است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۱۹۱

خوزستان| تفرقه اولویت دشمن برای آسیب به کشور است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با ایجاد تفرقه به دنبال آسیب به کشور است. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، فریدون حسنوند در آئین تجلیل از خادمین موکب‌های فعال در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در سد کرخه شهرستان اندیمشک، اظهار داشت: سیلاب اخیر، مدعیان دروغین حقوق بشر را روسیاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که برخی کشورها که ادعای حقوق بشر را دارند مانع دریافت کمک‌های بین المللی به هم وطنان سیل زده شهرها و استان‌های مختلف کشور شدند، گفت: تحریم و تفرقه اولویت دشمنان کشور در آسیب به کشور است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه کمک رسانی به هم وطنان سیل زده شهرها و استان‌های مختلف کشور، عنوان کرد: توجه به تقویت و توسعه فرهنگ یاری و نوع دوستی در کشور ضروری است.

وی با بیان این که وحدت یک ضرورت است و کارهای بزرگ با وحدت امکان اجرا و وقوع را دارند، افزود: دشمنان با ایجاد تفرقه به دنبال آسیب به کشور هستند و با وحدت می‌توان مانع تحقق نقشه‌های دشمنان شد.

نمی‌توان یک دستگاه را در موضوع سیلاب مقصر دانستخوزستان|بارندگی و سیلاب اخیر ایران در 1000 سال گذشته بی‌سابقه بوده استکنترل سیلاب‌های آینده با اجرای پروژه‌های تکمیلی در خوزستان محقق می‌شود

حسنوند با اشاره به این که در هر خانواده‌ای اختلاف نظر وجود دارد، بیان کرد: در سیره و فرهنگ صحیح اسلامی و ایرانی، یک رنگ و یک دل بودن یک اصل است و فارغ از فاصله‌ها و سلایق سیاسی باید از عمق وجودمان برای سربلندی کشور تلاش کنیم.

وی با بیان این که سیلاب یک آزمایش مهم و الهی و اجتماعی برای کشور بود، خاطر نشان کرد: آزمون ما در سیلاب اخیر کمک و یاری و شتاب برای یاری‌رسانی به هم‌ وطنان و هم استانی‌های خود است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده شهروندان و تمام اقشار اجتماعی و اداری کشور در حوزه خدمت رسانی به هموطنان سیل زده، ادامه داد: مردم اندیمشک همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس پشتیبان ایران اسلامی بودند، تمام ظرفیت‌های خود را برای کمک به هم وطنان سیل زده بسیج کردند.

وی با بیان این که اندیمشک نماد مقاومت و ایستادگی است، گفت: امروز باید بدانیم، سدهای و ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری اندیمشک ملی است و باید بابرنامه ریزی به دنبال معرفی این ظرفیت‌ها و بیان زیبایی‌های اندیمشک باشیم و در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم.

حسنوند با اشاره به بروز حادثه و مصدومیت یکی از جوانان اندیمشک در حوزه خدمت رسانی به هم وطنان مناطق سیل زده استان خوزستان حرکت عادلان هرسانه‌ها در این زمینه را ضروری دانست و عنوان کرد: مصدومیت یونس یعقوب پور در این حادثه بار دیگر حضور و رشادت‌های و مظومیت مردم اندیمشک را در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی را به اثبات رساند.

وی با بیان این که رسانه‌ها نباید مانع انگیزه جوانان شوند، خاطر نشان کرد:رسانه‌های باید در روند اطلاع رسانی به معرفی شایسته خدمات توجه و از عوام فریبی جلوگیری کنند و به دنبال ترویج فرهنگ نو دوستی و فرهنگ صحیح و اصیل انقلابی و اسلامی در کشور باشند.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه که به تهران سفر کردند، بعد از ظهر امروز، سه‌شنبه، هفتم فروردین ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتاً به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متأثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

کد خبر 6063108

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مقاومت بی‌نظیر مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است