Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی عصر پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه پلیس مطابق قانون موظف است با هر اقدام غیرقانونی برخورد کند افزود: ماموران پلیس در سطح شهر خودروهایی که در آنها کشف حجاب میشود شناسایی و با آنان برخورد می کند.
وی با بیان اینکه رصد خودروهای حامل افراد هنجارشکن با چشمان غیرمسلح انجام می شود افزود: پلیس البته اظهارات کسانی را که نسبت به این اتهام اعتراضی داشته باشند شنیده و در صورت اثبات بی گناهی آنان مشکلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی با بیان اینکه این پیامک ها فارغ از اینکه اقدام به کشف حجاب از سوی چه کسی در خودرو انجام شده باشد برای مالک خودرو ارسال شده است افزود: ممکن است کسانی که کشف حجاب کرده اند مسافر باشند اما پلیس امنیت اخلاقی در این زمینه راننده خودرو را می شناسد.
وی گفت: کسانی که پیامک را دریافت کرده اند پس از مراجعه به پلیس امنیت با اخذ یک تعهد کتبی مرخص می شوند و در صورتیکه برای بارهای بعدی این اقدام در خودروی آنان مشاهده شود نسبت به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی اقدام می شود.
رحیمی با بیان اینکه ازدحام مراجعه کنندگان به پلیس امنیت اخلاقی مورد خاصی نبود گفت: این مراجعه بخوبی مدیریت شد و هم اکنون مشکلی وجود ندارد.
وی بر تداوم سیاست پلیس برای برخورد با کشف حجاب در خودروها تاکید کرد و ادامه داد: این اقدام پلیس قانونی است و پلیس تردیدی در تداوم اجرای آن ندارد.
تعدادی از شهروندان پایتخت ظرف یک ماه اخیر، پیامک‌هایی را مبنی بر 'کشف حجاب' در خودرو از سوی پلیس امنیت اخلاقی دریافت کردند.
ارسال پیامکی از جانب پلیس امنیت اخلاقی برای تعدادی از آنان در ارتباط با کشف حجاب در داخل خودرو و احضار آنها به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا (خیابان خالد اسلامبولی)، باعث ترافیک در این منطقه شد.
تهرام//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پایتخت پیامک حجاب خودرو ماموران پلیس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو

رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز (دوشنبه)، خبر دادند چند شهرک‌نشین در غرب قدس اشغالی با خودرو زیر گرفته شده‌اند. برخی منابع اسرائیلی می‌گویند هنوز انگیزه این اقدام معلوم نیست؛ با این حال، برخی منابع دیگر گزارش داده‌اند که در محل انجام این اقدام سلاح کشف شده است. به گفته پلیس اسرائیل پس از آنکه یک خودرو فردی را زیر گرفت اقدام به ادامه مسیر خود کرد که و در ادامه ۲ اسرائیلی دیگر را هم زیر گرفت. در ادامه دو فرد با یک اسلحه دست‌ساز از خودرو پیاده شده و تلاش کردند به سمت آنان تیراندازی کنند که اسلحه‌‌شان گیر کرد. به گفته مقامات اورژانس مجروحان جراحات سطحی برداشته‌اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • رادان: برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد | حمایت مجلس از اجرای طرح نور
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • فلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو