Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به تبیین نتایج واقعه طبس پرداخت و با بیان اینکه ماموریت های بسیج مبتنی بر ارزش های الهی است گفت: تصریح همراه با تسریع در امر قضاوت، موجب امیدآفرینی در جامعه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئولین جدید سازمان های بسیج حقوقدانان و جامعه پزشکی استان اردبیل که در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد، به تبین نتایج واقعه طبس پرداخت و گفت: همانگونه امام راحل فرمودند، شن ها از جانب خداوند متعال ماموریت یافتند تا در صحرای طبس، بینی دشمنان اسلام را به خاک بمالند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: واقعه طبس نشان داد که خداوندمتعال خود پشتیبان و یاریگر ماموریت های ارزشی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه ماموریت های بسیج مبتنی بر ارزش های الهی است،تصریح کرد؛ شهدایبه این خاطر جان خود را فداکردتند کهارزش های الهی در کشور بماند.

وی به مقایسه جلسات با محتوا ارزش الهی و کارهای شیطانی پرداخت و گفت: در طول تاریخ هیچ عمل شیطانی با پشتوانه مالی و انسانی زیاد نتوانسته بر اراده های پولادین مردان الهی پیروز شود چراکه کارهایی که به خاطر کسب رضایت الهی انجام می شود،خداوند خود یاریگر و پشتیبان آنها است.

مستعد حصاری در ادامه سخنان خود به 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب ما علی رغم تمام تهدیدها و فشارها تمام مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته بطوریکه توانسته است زمینه ساز تشکیل حکومت اسلامی نیز شود.

وی افزود: به امید خداوند متعال و با عبور از این مرحله، با گام نهادن در ترسیم حامعه اسلامی به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی نیز خواهیم رسید.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان در بخش دیگری از سخنان خود به تعریف نیروهای در تراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نیروی در تراز انقلاب، کسی است که بتواند در مسیر انقلاب اسلامی بدون هیچ واهمه ای حرکت کند چراکه آرمان و هدفش محقق کردن آرمان های انقلاب اسلامی است، همان آرمان هایی که شهدا به خاطر تحقق آنها جان خود را فدا کردند.

وی به بیان اهمیت بصیرت افزایی و توانمندسازی مردم پرداخت و گفت: دشمنان اسلام در پشت پرده علاوه بر رصد و برنامه ریزی بر روی آینده کشور ما، جهت مقابله با گسترش روز افزون انقلاب در جهان به دنبال افراد نا آگاه، کم بصیرت نیز می گردند تا با نفوذ در آنها و راه بری آنها بتوانند به اهداف پلید خود برسند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به علت دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران اسلامی به خاطر ترویج ارزش های الهی در جهان است و این دشمنی ها خود نشان از راه درست و موفقیت انقلاب اسلامی در تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان است.

تصریح همراه با تسریع در قضاوت، امیدآفرین است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین وظایف بسیج حقوقدانان در جامعه پرداخت و گفت: انسان ها در طول دوران زندگی خود همواره به دنبال مامن  و پناهگاه برای خود هستند و بسیج حوقدانان در این بین نقش مهمی دارد چراکه موضوع عدالت، مقوله اصلی و مهمی است.

مستعد حصاری با بیان اینکه بسیج حقوقدانان بازوی توانمند قوه قضائیه در احقاق حق مظلومین است، گفت: بسیج حقوقدانان وظیفه ترویج تفکر عدالتخواهی در جامعه را دارد و سعی دارد با روحیه بسیجی و انقلابی و حرکت های جهادی گونه با صراحت تمام در کمترین زمان ممکن، باری از دوش مردم بردارد.

وی تصریح کرد: احقاق حق در کمترین زمان، موجب امیدآفرینی در جامعه می شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استاندر پایان سخنان خود به اهمیت آگاه سازی و آموزش در مباحث حقوقی در چامعه پرداخت و گفت: آموزش در واقع نوعی پیشگیری از در خطر افتادن است و بسیج حقوقدانان در کنار این کار، وظیفه حمایت از اقشار مختلف مردم به خصوص بسیجیان را دارد که انها با احساس دلگرمی و برخورداری از حمایت قانونی بتوانند وظایف خود را ضابطه مند انجام دهند.

 

وی به نقش بسیج جامعه پزشکی نیز اشاره کرد و گفت: ترویج اخلاق پزشکی در جامعه پزشکان از جمله مهمترین وظایف بسیج جامعه پزشکی است، همانگونه که احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است، رعایت اخلاق پزشکی و اهمیت به سلامت روان مردم، از خود درمان و ارتقای طول عمر بیماران مهمتر است.

 

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در ۵ اردیبهشت هیمنه آمریکا زیر شن‌های طبس دفن شد.  


صحرای طبس راوی واقعه‌ای  است که بیش از ۴۰ سال است که سند جنایت استکبار جهانی شده است.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی







دیگر خبرها

  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است