Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :با اجرای اقدامات پیشگیرانه و اتخاذ تمهیدات فوری و اثرگذار پیام های ۱۳۷ منطقه ۱۰ روند کاهشی به خود گرفت.

به گزارش امتداد ، حسین بحیرائی شهردار منطقه با اشاره به لزوم تلاش و اهتمام برای پایش و رسیدگی به معضلات و مشکلات احتمالی قبل از درج پیام توسط شهروندان در سطح محلات گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در منطقه شاهد تسریع در روند رسیدگی و همچنین برداشت فوری مشکلات احتمالی و رفع آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر به صفر رساندن پیام ها افزود: در سطح نواحی تیم های نظارت و پایش در حوزه های مختلف تشکیل شده و تلاش بر این است که با رصد محور به محور معابر موارد در اسرع وقت برطرف شود.

شهردار منطقه یادآور شد: در مقایسه فروردین امسال با مدت مشابه سال گذشته، پیام ها روند نزولی داشته است و برخی پیام های باقی مانده در سامانه مربوط به حوزه فنی و عمران است که نیاز به بررسی و پیگیری دارد و در اسرع وقت اقدامات لازم صورت می گیرد.

**آغاز به کار ایستگاه های فعالیت بدنی منطقه ۱۰

با نواختن زنگ تحرک به مناسبت دوشنبه ورزشی، ایستگاه های فعالیت بدنی منطقه ۱۰ آغاز به کار کرد.

در راستای توسعه فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد نشاط در بین شهروندان منطقه طی مراسمی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه یک و جمعی از شهروندان و ورزشکاران در بوستان هفت چنار زنگ تحرک نواخته شد.

گفتنی است در این مراسم شهروندان در کنار مدیران منطقه به فعالیت های ورزشی پرداختند

شایان ذکر است تعداد ۱۹ ایستگاه فعالیت بدنی در برخی مجموعه های ورزشی، بوستان ها و سرای محلات ویژه بانوان و آقایان دایر است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود

شهردار قم گفت: شهرداری قم با وجود مشکلات و فرازونشیب‌ها در سال ۱۴۰۲ توانست ۱۰۵ درصد از بودجه درآمدی خود را محقق کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار با دادستان استان قم، اظهار کرد: شهرداری قم در سال گذشته با تمام فرازونشیب‌ها توانست طبق برنامه راهبری اقدامات خود را اجرایی کند و به تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد برسد.

وی با بیان اینکه فاز ۵ عمار یاسر پروژه حدود ۵۰ ساله که به نام بلوار حضرت جعفر طیار (ع) نام‌گذاری شده است، اواخر سال گذشته در اختیار مردم قرار گرفت، ابراز کرد: تمام مباحث جداره‌سازی، معابر، جداول، رنگ‌آمیزی و خط‌کشی این بلوار انجام‌شده است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: ادامه تونل غدیر به سمت بلوار حضرت جعفر طیار (ع) نیز کاملاً از حیث عمرانی آماده هست و به توصیه پلیس و برای کنترل ترافیک در قسمتی از تونل فعلاً مسدود است و به‌صورت فاز به فاز در آینده‌ای نزدیک بازگشایی خواهد شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح میدان سپاه در سال جاری خبر داد و گفت: فعالیت‌های عمرانی، اجرایی، ترافیکی، حمل‌ونقلی، خدماتی و محیط‌زیستی از ابتدای سال‌جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حال اجراست و تمام تیم شهرداری همراه و همکار برای خدمات‌رسانی هستند.

سقائیان‌نژاد شعار سال را موردتوجه قرار داد و گفت: در بخش تولید، شهرداری با فعالیت‌های عمرانی، نظافت، حمل‌ونقل، خدماتی، توسعه و نگهداری محیط‌زیست تمام تلاش خود را خواهد کرد، اما در بخش مشارکت مردمی نیاز به همراهی و انسجام داریم.

وی اضافه کرد: عموم مردم و همشهریان وحدت مناسبی دارند، اما اگر حواشی از طریق مدیران و مسئولان از طرق مختلف به جامعه کشیده شود، قطعاً انسجام مردمی نیز با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و از دست رفتن فرصت‌ها، به ضرر مردم تمام خواهد شد.

شهردار قم با تأکید بر اینکه خواص باید وحدت‌آفرین باشند، اذعان کرد: وقتی اختلافات از طرق مختلف از جمله رسانه‌ها به بطن جامعه کشیده شود، قطعاً مطالبات به حق مردم به حاشیه خواهد رفت و ثمره آن کاهش مشارکت مردم است.

وی در پایان از تلاش‌ها، همراهی‌ها و همکاری‌های دستگاه قضائی با مجموعه مدیریت شهری تقدیر کرد.

کد خبر 739681

دیگر خبرها

  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است
  • بازار آب از طرح‌های مهم مشارکت مردمی در حوزه آب/کاهش ۱۱.۶ درصدی بارش‌ها در یزد
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • نظرات کارشناسان «قبل از اجرای پروژه‌ها» مدنظر قرار گیرد/ شهرداری در مواجهه با منتقدان از خود سعه‌صدر نشان دهد
  • اقدامات پیشگیرانه در تصادفات جرحی استان سمنان تشدید شود
  • تاکید بر فعالیت ایستگاه‌های نوروزگاهی
  • شهروندان و مسافران از اسکله‌های مجاز در بوشهر استفاده کنند