Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@14:53:48 GMT

سومین کاروان شمال تهران به مناطق سیل زده اعزام شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۵۴۵

سومین کاروان شمال تهران به مناطق سیل زده اعزام شد

امتداد :سومین کاروان کمک های شهرداری منطقه یک و شهروندان شمال تهران با حضور دکتر پیروز حناچی شهر دار تهران، از منطقه یک برای کمک به سیل زدگان اعزام شد.

به گزارش امتداد ، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با هدف همدردی و کمک رسانی به مردم شریفی که در سیلاب اخیر متحمل شرایط سخت و دشواری شدند شهرداری منطقه یک در راستای طرح ” تهران کنار خوزستان” اقدام به جمع آوری کمک های مردمی تحت عنوان پویش “باران محبت” نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سومین کاروان اعزامی شامل ۱۰ کامیون روز دوشنبه – ۲ اردیبهشت ماه – با حضور دکتر پیروز حناچی شهردار تهران از مقابل شهرداری منطقه یک برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان اعزام شد.
موسوی افزود : تا کنون سه کاروان شامل ۲۰ کامیون بالغ بر ۷۰ تن شامل مواد غذایی، بهداشتی، لوازم خانگی، ظروف یکبار مصرف، اسباب بازی، فرش، موکت، گونی و…. به ارزش تقریبی بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال ،از ۲۲ ایستگاه سطح منطقه یک با همکاری خیرین،شهروندان، کارمندان و مدیران شهری منطقه یک ، پیمانکاران و… در سراهای محلات، ساختمان های شهرداری منطقه یک و نواحی ده گانه ، بوستان ها ، مجموعه های ورزشی و… جمع آوری و به مناطق سیل زده اعزام شده و کاروان چهارم نیز در مرحله تکمیل و اعزام است.
وی گفت: شهرداری منطقه یک پیرو تدابیر شهردار تهران نسبت به ارسال ماشین آلات خدمات شهری از جمله باب کت، واترجت، خاور، ماشین جمع آوری پسماند و…. به استان خوزستان و دیگر مناطق سیل زده در استان گلستان وشهرستان شمیرانات نیز اقدام کرده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق