Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:05:20 GMT

مدیران آذربایجان غربی در جهت جذب سرمایه گذاری همدل هستند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۵۶۰

مدیران آذربایجان غربی در جهت جذب سرمایه گذاری همدل هستند

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: هماهنگی و همدلی مناسبی بین مدیران استان در جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی وجود دارد.

به گزارش ایرنا «محمدمهدی شهریاری» روز پنجشنبه در دیدار با یکی از سرمایه گذاران حوزه صنایع غذایی افزود: از سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در استان حمایت می شود و تمام تلاش ما این است که متقاضیان فعالیت های اقتصادی در استان، درگیر بوروکراسی اداری نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این راستا پنجره واحد سرمایه گذاری برای تسهیل و تسریع امور سرمایه گذاران در استان راه اندازی شده و عملکرد دستگاه ها در این سامانه نیز به صورت مستمر ارزیابی می شود.
استاندار آذربایجان غربی گفت: از احداث واحد تولیدی روغن های خاص گیاهی در ارومیه حمایت می کنیم زیرا تاسیس این کارخانه در استان اشتغال زایی بالایی دارد و در رونق تولید استان نیز موثر خواهد بود.
«شهریاری» در ادامه این دیدار به مدیران دستگاه های استانی دستور داد تا طی 10 روز آینده، امور مربوط به صدور مجوز و استعلامات ایجاد واحد تولیدی روغن های خاص گیاهی در ارومیه را انجام دهند.
به گزارش ایرنا برای احداث کارخانه تولید روغن های خاص گیاهی در ارومیه توسط سرمایه گذار در فاز نخست 50 میلیون یورو پیش بینی شده و با راه اندازی آن برای یکهزار و 100 نفر اشتغال ایجاد می شود.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سرمايه گذاري آذربايجان غربي اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی گفت: انفجار کپسول گاز در ارومیه موجب مصدوم شدن دو نفر شد.

رضازاده در خصوص این حادثه افزود: ظهر امروز در اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی واقع در یکی از خیابان‌های شهر ارومیه مردی ۵۰ ساله و ۳۰ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مرد ۳۰ ساله با وضعیتی پایدار بعد از معاینات پیش بیمارستانی در محل درمان شد و مرد ۵۰ ساله با سوختگی ۴۰ درصدی به بیمارستان منتقل شد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897928

دیگر خبرها

  • قطعی گاز در ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه