Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:59:05 GMT

انرژی جوانی اگر درست هدایت شود موجب پویایی جامعه می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۵۸۸

انرژی جوانی اگر درست هدایت شود موجب پویایی جامعه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین جشنواره علی اکبر پنجشنبه شب با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، محمد شفیعی، سرپرست فرمانداری قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین تیموری مدیر صندوق کارآفرین امید و مهران قاسمی معاون جوانان اداره ورزش استان و جمعی از ورزشکاران در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمحمد زاهدی در این مراسم گفت: جوانی طلایی‌ترین دوران زندگی است که اگر درست شکل گرفته و سپری شود می‌تواند در بزرگسالی دستاوردهای خوبی برای انسان داشته باشد.

وی اضافه کرد: دوران جوانی برای کسانی که به میان سالی رسیده اند شاید زود سپری شود و حسرت ایجاد کند که می‌توانستیم سودمندتر باشیم اما توقف در هیچ دورانی منطقی نیست.

زاهدی بیان کرد: حتی طییعت با سکون پیش نمی‌رود و همواره در حرکت است و جوان نیز نباید در یک جا متوقف شده و دچار رکود شود.

به خلاقیت جوانان نیازمندیم

استاندار قزوین در ادامه اظهار داشت: مسئولان وظیفه دارند از جوانان حمایت کنند اما این بدین معنا نیست که فقط جوانان به ما نیاز دارند بلکه ما به ابتکار جوانان نیاز داریم تا جامعه را با خلاقیت و ابتکار این گروه بدرستی اداره کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های دوره جوانی تصریح کرد: جوان همواره پرشور، جسور، اهل ریسک و کارهای بزرگ است و تلاش می‌کند به آنچه دوست دارد برسد و هیچ اراده‌ای در برابرش نمی‌تواند مانع شود و ما باید این انرژی عظیم را بشناسیم و از آن درست استفاده کنیم.

زاهدی بیان کرد: زندگی مانند یک مسابقه ماراتن است که اگر سرعت کمی داشته باشی از قافله عقب می‌مانی و همواره باید سرعت خود را با دوندگی دیگران تنظیم کنیم و این کار موجب پویایی و شتاب در کارها می‌شود.

در این مراسم از ۲۲ جوان برتر شهرستان قزوین و ۱۴ جوان برتر شهرستانی در عرصه‌های مختلف تجلیل شد.

کد خبر 4600329

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمحمد زاهدی استاندارقزوین روز جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر چهارشنبه در جلسه ستاد جوانی جمعیت آذربایجان غربی افزود: باید تلاش شود تا با جدیت اولویت‌های تمهید شده در این ستاد پیش برود.

وی اضافه کرد: تولید برنامه آموزشی تخصصی برای جامعه هدف از جمله مدارس و دانشگاه‌ها نیز در این خصوص بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت، برنامه راهبردی بلندمدت در کشور است، ادامه داد: باید دراین خصوص برنامه مستمری باشد که با مخاطب ارتباط برقرار کند.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: لازم است برنامه ثابت هفتگی در صداو سیمای استان پیرامون جوانی جمعیت و فرزند آوری اجرا و همچنین مسائل مربوط به آن از طریق کارشناسان و کنشگران اجتماعی بررسی شود.

معتمدیان اظهار کرد: همچنین برای انعکاس در شبکه‌های مجازی نیز باید تولید محتوا کرده و از ظرفیت جوانان انقلابی، نخبگان و دانشگاهیان استفاده شود و به عبارتی این موضوع به مردم و جریانات مردمی واگذار شود.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش در این زمینه گفت: در بحث آموزش از طلاب خواهر و برادر و همچنین دانشگاهیان در جهت تبیین و دنبال کردن دیدگاه‌های حاکمیتی و نظام در خصوص برنامه جوانی جمعیت استفاده شود.

وی افزود: سخنرانانی در مدارس و دانشگاه‌ها به تبیین دیدگاه‌های حاکمیتی و نظام اسلامی بپردازند و درمساجد نیز از روحانیان خواهر و برادر استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم اعطای تسهیلات و حمایت‌های معیشتی به جامعه هدف تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه تکالیف نهادهای مسؤول مشخص است که باید طبق آن، برنامه ریزی و اجرا کرد.

سختگیری‌های بی مورد در اعطای وام برداشته شود

معتمدیان با بیان اینکه یکی از نارضایتی‌هایی که وجود دارد، نارضایتی از بانک‌ها در اعطای وام است، اظهار کرد: اگر خدمت می‌کنیم، باید خدمتمان بی منت باشد و نارضایتی ایجاد نکند.

وی تاکید کرد: دربرخورد با ارباب رجوع باگشاده رویی برخورد شود و سختگیری‌های بی مورد کنار گذاشته شود؛ اغلب مراجعه کنندگان در این بخش دهک‌های پایین جامعه هستند نباید هرکدام برای یک وام چندین مرتبه به بانک مراجعه کرده و رفت و آمد کنند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: نظارت درون سازمانی بر نظارت برون سازمانی ارجح است و چهارچوب‌ها و منشورهای اخلاقی حکومت ما حکومت مردم سالاری دینی است.

وی در خصوص تخصیص زمین هم تاکید کرد: واگذارای اراضی به متقاضیان واجد شرایط صورت گیرد و دراین خصوص با جدیت عمل شود.

کد خبر 6081520

دیگر خبرها

  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است
  • ازدواج بهنگام رمز پویایی جامعه
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی