Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:54:25 GMT

برخورد با کشف حجاب در خودرو‌ها ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۶۱۳

برخورد با کشف حجاب در خودرو‌ها ادامه دارد

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه پلیس مطابق قانون موظف است با هر اقدام غیرقانونی برخورد کند افزود: ماموران پلیس در سطح شهر خودرو‌هایی که در آن‌ها کشف حجاب میشود شناسایی و با آنان برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه رصد خودرو‌های حامل افراد هنجارشکن با چشمان غیرمسلح انجام می‌شود افزود: پلیس البته اظهارات کسانی را که نسبت به این اتهام اعتراضی داشته باشند شنیده و در صورت اثبات بی گناهی آنان مشکلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحیمی با بیان اینکه این پیامک‌ها فارغ از اینکه اقدام به کشف حجاب از سوی چه کسی در خودرو انجام شده باشد برای مالک خودرو ارسال شده است افزود: ممکن است کسانی که کشف حجاب کرده اند مسافر باشند، اما پلیس امنیت اخلاقی در این زمینه راننده خودرو را می‌شناسد.

وی گفت: کسانی که پیامک را دریافت کرده اند پس از مراجعه به پلیس امنیت با اخذ یک تعهد کتبی مرخص می‌شوند و در صورتیکه برای بار‌های بعدی این اقدام در خودروی آنان مشاهده شود نسبت به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی اقدام می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه ازدحام مراجعه کنندگان به پلیس امنیت اخلاقی مورد خاصی نبود گفت: این مراجعه بخوبی مدیریت شد و هم اکنون مشکلی وجود ندارد.

وی بر تداوم سیاست پلیس برای برخورد با کشف حجاب در خودرو‌ها تاکید کرد و ادامه داد: این اقدام پلیس قانونی است و پلیس تردیدی در تداوم اجرای آن ندارد.

تعدادی از شهروندان پایتخت ظرف یک ماه اخیر، پیامک‌هایی را مبنی بر 'کشف حجاب' در خودرو از سوی پلیس امنیت اخلاقی دریافت کردند.

ارسال پیامکی از جانب پلیس امنیت اخلاقی برای تعدادی از آنان در ارتباط با کشف حجاب در داخل خودرو و احضار آن‌ها به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا (خیابان خالد اسلامبولی)، باعث ترافیک در این منطقه شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کشف حجاب حجاب بدحجابی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور برای توقیف خودرو‌های دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد، نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این خودرو‌ها اقدام می‌کنند.
علی اصغر زارع افزود: هرگونه تغییر در وضعیت خودرو از جمله افزایش یا کاهش ارتفاع موجب برهم خوردن حالت آیرودینامیک وسیله نقلیه می‌شود و آن را از حالت استاندارد خارج می‌کند.
وی افزود: با این تغییر ظاهری در مواقع توقف و تغییر مسیر، علاوه بر سیستم تعلیق، سیستم ترمز خودرو به‌خوبی عمل نمی‌کند و باعث بروز تصادف می‌شود و علاوه براعمال قانون خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود و بعد از بازگشت به وضعیت قبل اجازه تردد دارد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: افرادی که از چراغ‌های رنگی یا نور زنون نیز استفاده می‌کنند جریمه می‌شوند، زیرا استفاده از این نوع چراغ‌ها و نور‌ها باعث آزار و اذیت دیگر کاربران ترافیکی به ویژه آنهایی که از عینک استفاده می‌کنند و آن دسته افراد که مشکل بینایی در شب دارند می‌شود، همچنین باعث خیره شدن چشم و اختلال در بینایی عابر پیاده می‌شود.
سرهنگ زارع همچنین با اشاره به تخلف شیشه دودی گفت: داخل خودرو لازم است واضح پیدا باشد، نصب هر‌گونه برچسب بر شیشه و بدنه وسیله نقلیه خلاف قانون است، البته خودرو‌هایی که از کارخانه شیشه‌رنگی دارند از این قاعده مستثنی هستند.
وی افزود: کارشناسی‌های ترافیکی بعد از تصادفات به این نکته اشاره کرده است که افرادی که شیشه‌های خودرو را دودی می‌کنند در مواقع تاریکی یا برودت هوا برای دید مناسب به مشکل می‌خورند، زیرا راننده با نداشتن دید کافی و مناسب به محیط اطراف خود اشراف ندارد و باعث بروز تصادفات احتمالی می‌شود.

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • رادان: برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد | حمایت مجلس از اجرای طرح نور
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • فلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو