Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - آثار و نفرات برتر شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین شامگاه پنجشنبه در مراسمی با حضور نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان فرهنگی استان معرفی شدند.

به گزارش ایرنا در بخش فیلمنامه این دوره از جشنواره ضمن تقدیر از علیرضا ناصری منفرد برای فیلمنامه راه بی پایان و مجادله، جایزه بهترین فیلمنامه به علیرضا صانع فر برای فیلمنامه شیرخوار، جایزه مقام دوم به سمیه زاچکانی و علیرضا جلالیان نویسندگان فیلمنامه فرفره های رنگی و جایزه سوم به گیتی باقری برای فیلمنامه رویای مشترک تعلق یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مقام اول بخش عکس این جشنواره نیز به غزاله عمیدی رسید و جایزه بهترین فرم برای رسیدن به بیانی نو به مهری رحیم زاده، جایزه بهترین اندیشه خلاق در بخش عکس به مهدیس زارع پور و جایزه بهترین سوژه در بخش عکس به فائزه قادری رسید و حنا خلج نیز در بخش دیگر عکس جایزه گرفت.
در بخش فیلم شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین نیز جایزه ویژه هیات داوران به گیتی باقری برای فیلم دوبله تعلق یافت و فیلم خروس ها به کارگردانی امیر رضا جلالیان به عنوان بهترین فیلم شناخته شد.
همچنین جایزه بهترین فیلمنامه به پوریا کاکاوند برای فلامینگو، بهترین صدابرداری فرزانه دلاور دوستانیان برای فیکا و فیدان، بهترین فیلمبرداری شهرام رحیمی برای خروس ها و مجازات، فرهاد نجفی فرد برای مجازات، بهترین فیلم پویا نمایی به علی علیزاده برای یین و یانگ، بهترین فیلم تجربی به محسن مهری برای فیلم زندگی لزج، بهترین فیلم مستند به دلاور دوستانیان برای کارگردانی فیلم های شکارچی، فیکا و فیدان، بهترین فیلم داستانی به امیررضا جلالیان برای خروس ها و آدم پران و بهترین استعداد جوان به محمد مهدی حسین وردی برای فیلم تعامل رسید.
شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین با حضور 154 هنرمند استان از روز دوم تا پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگ و هنر جشنواره نفرات برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد.

در این مراسم از مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند