Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در بخش فیلمنامه این دوره از جشنواره ضمن تقدیر از علیرضا ناصری منفرد برای فیلمنامه راه بی پایان و مجادله، جایزه بهترین فیلمنامه به علیرضا صانع فر برای فیلمنامه شیرخوار، جایزه مقام دوم به سمیه زاچکانی و علیرضا جلالیان نویسندگان فیلمنامه فرفره های رنگی و جایزه سوم به گیتی باقری برای فیلمنامه رویای مشترک تعلق یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مقام اول بخش عکس این جشنواره نیز به غزاله عمیدی رسید و جایزه بهترین فرم برای رسیدن به بیانی نو به مهری رحیم زاده، جایزه بهترین اندیشه خلاق در بخش عکس به مهدیس زارع پور و جایزه بهترین سوژه در بخش عکس به فائزه قادری رسید و حنا خلج نیز در بخش دیگر عکس جایزه گرفت.
در بخش فیلم شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین نیز جایزه ویژه هیات داوران به گیتی باقری برای فیلم دوبله تعلق یافت و فیلم خروس ها به کارگردانی امیر رضا جلالیان به عنوان بهترین فیلم شناخته شد.
همچنین جایزه بهترین فیلمنامه به پوریا کاکاوند برای فلامینگو، بهترین صدابرداری فرزانه دلاور دوستانیان برای فیکا و فیدان، بهترین فیلمبرداری شهرام رحیمی برای خروس ها و مجازات، فرهاد نجفی فرد برای مجازات، بهترین فیلم پویا نمایی به علی علیزاده برای یین و یانگ، بهترین فیلم تجربی به محسن مهری برای فیلم زندگی لزج، بهترین فیلم مستند به دلاور دوستانیان برای کارگردانی فیلم های شکارچی، فیکا و فیدان، بهترین فیلم داستانی به امیررضا جلالیان برای خروس ها و آدم پران و بهترین استعداد جوان به محمد مهدی حسین وردی برای فیلم تعامل رسید.
شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین با حضور 154 هنرمند استان از روز دوم تا پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد.
7388/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جشنواره فیلم عکس فیلم جایزه فیلمنامه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان از صبح دوشنبه در سالن شهیدان نوبخت شهر بابلسر استان مازندران و با حضور تیم‌های ایران، قزاقستان، هند و عراق آغاز شد و امروز نیز ادامه دارد.

در پایان مسابقات روز نخست، نفرات برتر پنج وزن اول این رقابت‌ها مشخص شدند که اسامی آنها به شرح زیر است:

۴۵ کیلوگرم: ۱- امیرعباس رمضانی (ایران) ۲- پاراتمش سوریکانت (هند) ۳- عرفان بوکان (مازندران) و دانیال صفری (همدان) ۵- امیرحسین صابری (اصفهان) و محمدامین ساقی (تهران).

۵۱ کیلوگرم: ۱- سام ارشد (ایران) ۲- بنیامین امیدی (ایران) ۳- سجاد صارمی (ایران) و سید طاها هاشمی (ایران) ۵- علی اکبر حسینی (ایران) و امیرمحمد سلیمانی (ایران).

۶۰ کیلوگرم: ۱- یاسین طیبی (ایران) ۲- مبین گردشی (ایران) ۳- رضا شمسی پور حاجی وند (تهران) و شایان اردو (ایران) ۵- امیرعلی غضنفری (ایران) و کسری قدرتی (ایران).

۷۱ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل شمسی پور (ایران) ۲- صالح محمدی (قم) ۳- سبحان اسمی (ایران) و آرشام وهابیان (گیلان) ۵- سینا سپهری (ایران) و علی طاهرلو (ایران).

۹۲ کیلوگرم: ۱- امیررضا علی پور (ایران) ۲- امیرحسین محمدی (ایران) ۳- رامتین روان بخش (ایران) و کاویان تواهی (ایران) ۵- امیرحمد رحیمی (ایران) و محمدصالح عزتی راد (ایران).

۱۵۰ ورزشکار در این مسابقات رقابت می‌کنند.

کد خبر 6079427

دیگر خبرها

  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد