Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی لطفی دبیر اجرایی مسابقه گفت: موضوع نخستین مسابقه کتابخوانی پیامکی شمیم شهادت، سیره زندگی شهدا در قالب سه کتاب سه ماه رویایی (زندگی شهید دفاع مقدس کاظم عاملو)، راز درخت کاج (زندگی شهید دفاع مقدس زینب کمایی) و خداحافظ سالار (زندگی شهید مدافع حرم شهید همدانی) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت سه هزار و ۴۰۰ نفر شرکت کردند که از بین هزار و ۲۰۰ شرکت کننده برتر، ۶۳ شرکت کننده به قید قرعه به عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

ابراهیم عظیم پور مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در مراسم قدردانی از برترین‌ها، ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز شهدا برشمرد.

وی افزود: ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در سه هزار و ۸۳۰ روستا ازجمله ۶۱ روستای استان سمنان خدمات رسانی می‌کند.

سرهنگ شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان هم با اشاره به اهمیت عمل به بیانیه ارزشمند گام دوم رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: خودسازی فردی از عوامل پیشرفت و سعادت جامعه است.

انتهای پیام / گ

از برترین های مسابقه کتابخوانی شمیم شهادت در سمنان تجلیل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • افتتاح پل شهید دانشگر در سمنان
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند