Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - سرپرست استانداری گلستان با ابراز گلایه از تخصیص دیرهنگام اعتبار برای پروژه های اولویت دار استان همچون سدهای نرماب و آقدکش خواستار تغییر این رویه به منظور مهار سیلاب ها شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا میرمحمد غراوی عصر پنجشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال گلستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اگر این پروژه ها در اولویت تخصیص اعتبار و تکمیل قرار می گرفت شاید خرابی های ناشی از سیل استان در این حد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی در پیوست بودجه امسال هم رقم چندانی برای تکمیل سدهای گلستان پیش بینی نشده است بنابراین امکان تکمیل آن تا پایان سال وجود ندارد.
سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: سد آقدکش با هدف کنترل و مدیریت سیلاب آق قلا در دستور کار قرار دارد اما با اعتبار 10 میلیارد ریالی نمی توان آن را به سرانجام رساند.
غراوی با بیان این که از 280 هزار هکتار اراضی اولویت دار گلستان برای زهکشی تنها 34 هزار هکتار زهکشی شد، ادامه داد: برای جلوگیری از خسارت سیلاب های آتی این طرح باید در اولویت قرار گیرد و اجرای 70 هزار هکتار که مصوبه سفر رییس جمهوری را دارد، باید در کمترین زمان تخصیص اعتبار یابد.
به گزارش ایرنا شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز پنجشنبه از برخی مناطق سیل زده گلستان از جمله شهرک صنعتی آق قلا دیدن کرد.
شریعتمداری در جریان این بازدید اعلام کرد کشاورزان و کارگرانی که بخاطر سیل بیکار شده اند ؛ حقوق بیکاری می گیرند.
وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار طرحهای مهم گلستان بویژه ساخت سدها هم شتاب می گیرد.
3014/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استانداري سيل 98 گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور یعقوبعلی نظری و در گردهمایی فرمانداران استان که در محل سالن شهید باهنر شماره ۱ استانداری برگزار شد، «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی» معارفه شد.

در این مراسم با حکم یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده فرماندار سرخس با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • فون درلاین خواستار خویشتنداری در خاورمیانه شد
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است