Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: ما هم از نظر مالی مثل تمام باشگاه‌ها هستیم. فراز و نشیب‌هایی وجود دارد اما اگر من در مورد مسائل مالی صحبت نکنم بهتر است. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پیمان میری، بازیکن تیم فوتبال سایپا پس از تساوی بدون گل تیمش در مصاف با ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند، شاهد بازی خوبی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم ماشین‌سازی و هم ما موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم اما تبدلی به گل نشد. در کل فکر می‌کنم بازی پایاپای بود.

وی پاسخ به این سؤال که "وضعیت مالی باشگاه سایپا چگونه است" گفت: در این مورد صحبتی نمی‌کنم اما وضعیت خوب است. مثل تمام باشگاه‌ها هستیم. فراز و نشیب‌هایی وجود دارد اما اگر من در مورد مسائل مالی صحبت نکنم بهتر است.

تبریز| محمد اهل‌شاخه: نداشتن تمرکز دلیل مشکلات گلزنی ما است/ 50 درصد دریافتی داشته‌ایمتبریز| علی دایی: اگر سرمربی تیم ملی بعد از لیگ مشخص شود، بر اساس کدام مسابقات بازیکن انتخاب کند؟/ تراکتورسازی باید تقویت شودتبریز| رضا مهاجری: در مورد 4 بازیکن خاطی، باشگاه تصمیم می‌گیرد/ حسرت گل‌ نزدن‌های‌مان به دل‌مان می‌ماند

بازیکن سایپا در مورد پیش‌بینی خود برای این تیم در هفته‌های پایانی لیگ خاطرنشان کرد: با توجه به یک بازی عقب‌افتاده، 4 بازی تا پایان فصل داریم. در بازی‌های آتی می‌جنگیم تا در جایگاه خوبی قرار بگیریم. الان هم جایگاهمان خوب است اما امیدوارم بتوانیم یک رده دیگر صعود کنیم.

انتهای پیام/ف

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم