Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم پیکان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که در پایان پیکان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ میهمان خود را شکست دهد.

پیکان که پیش از این هیچ وقت موفق نشده بود در بازی‌های رسمی پارس جنوبی جم را شکست دهد، با پیروزی در این دیدار، ضمن پاره کردن نوار ناکامی‌های خود برابر شاگردان تارتار، به اولین پیروزی خانگی در بازی‌های نیم فصل دوم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی پارس جنوبی جم با گل زود هنگام روح الله سیف اللهی در دقیقه پنج از میزبان خود پیش افتاد، در ادامه فراز امامعلی با به ثمر رساندن دو گل در دقایق ۷ و ۴۷ بازی، پیکان را ۲ بر ۱ از میهمان خود پیش انداخت، ده دقیقه بعد محمد نوری کار را به تساوی کشاند، اما این پایان کار نبود و در آخرین دقایق بازی عیسی آل کثیر با گلزنی از روی نقطه پنالتی، گل پیروزی بخش پیکان در این بازی را به ثمر رساند تا گلزنی پرسپولیسی‌های سابق برای پارس جم بی فایده باشد و شاگردان فرکی نیز پس از شکست‌های سریالی که در هفته‌های گذشته متحمل شده بودند به دومین پیروزی متوالی خود در این فصل برسند.

انتهای پیام/

شکست پارس جنوبی برابر پیکان در تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران، با صدرنشینی مقتدرانه به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا راه یافت و برای راهیابی به جام جهانی و نیمه نهایی رقابت‌ها به مصاف قرقیزستان شگفتی ساز خواهد رفت. 

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی ساز‌های هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد. 

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟​