Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@02:49:28 GMT

65 میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۹۰۰

65 میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد اختصاص یافت

محمد باقر قاسم زاده عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از فرودگاه در حال ساخت گناباد به خبرنگار ایرنا گفت: طی هفت سال گذشته 200 میلیارد ریال برای تکمیل و ساخت این فرودگاه هزینه شده و تاکنون باند آن به اتمام رسیده و ساختمان پایانه آن نیز با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال اجرا و ساختمانهای جانبی یگان حفاظت نیز در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دستگاههای ناوبری هوایی فرودگاه گناباد تا سه ماه آینده تامین و مستقر می شود و ساختمان پایانه این فرودگاه تا 6 ماه آینده به اتمام می رسد که دهه فجر امسال با نشستن نخستین پرواز، فرودگاه گناباد به بهره برداری خواهد رسید.
وی خواستار توجه بیشتر مسئولان مدیریت شهری گناباد در سرعت بخشی به تعهداتشان در تکمیل فرودگاه گناباد به خصوص احداث جاده دسترسی آن شد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص 350 میلیارد ریال طی سال جاری به اجرای راه آهن مشهد به زاهدان در حد فاصل بجستان تا گناباد خبر داد.
حمید بنایی گفت: این طرح به طول 50 کیلومتر تاکنون بیش از 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و توجه بیشتر مسئولان ذیربط برای سرعت بخشی و تکمیل آن را می طلبد.
در سفر امروز استاندار خراسان رضوی به گناباد واحد تولیدی ظروف مقوایی و شانه تخم مرغ در این شهر به بهره برداری رسید.
برای راه اندازی این واحد تولیدی 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که 30 میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات و بقیه از محل آورده بخش خصوصی تامین شده و با راه اندازی آن برای 40 نفر اشتغال ایجاد شده است.
بهره برداری از هتل کوثر شهر بیدخت گناباد نیز از دیگر بخشهای سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان بود.
این هتل در زمینی به مساحت چهار هزار و 400 مترمربع و زیربنای سه هزار و 700 مترمربع با سرمایه گذاری 75 میلیارد ریالی بخش خصوصی و شهرداری بیدخت احداث شده است.
استاندار خراسان رضوی به اتفاق جمعی از مسئولان این استان چهارشنبه شب به گناباد سفر کرد و حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهیدان، تشکیل جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و انعقاد تفاهم نامه معین اقتصادی گناباد از جمله برنامه های وی در این سفر بود.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال خراسان رضوی دهه فجر شهرداری مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی