Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گناباد- ايرنا- مدير کل فرودگاههاي استان خراسان رضوي از اختصاص 65 ميليارد ريال براي تکميل زيرساخت هاي فرودگاه گناباد طي سالجاري خبر داد.

محمد باقر قاسم زاده عصر پنجشنبه در حاشيه بازديد استاندار خراسان رضوي از فرودگاه در حال ساخت گناباد به خبرنگار ايرنا گفت: طي هفت سال گذشته 200 ميليارد ريال براي تکميل و ساخت اين فرودگاه هزينه شده و تاکنون باند آن به اتمام رسيده و ساختمان پايانه آن نيز با پيشرفت فيزيکي 40 درصد در حال اجرا و ساختمانهاي جانبي يگان حفاظت نيز در حال تکميل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: دستگاههاي ناوبري هوايي فرودگاه گناباد تا سه ماه آينده تامين و مستقر مي شود و ساختمان پايانه اين فرودگاه تا 6 ماه آينده به اتمام مي رسد که دهه فجر امسال با نشستن نخستين پرواز، فرودگاه گناباد به بهره برداري خواهد رسيد.
وي خواستار توجه بيشتر مسئولان مديريت شهري گناباد در سرعت بخشي به تعهداتشان در تکميل فرودگاه گناباد به خصوص احداث جاده دسترسي آن شد.
رئيس مجمع نمايندگان خراسان رضوي در مجلس شوراي اسلامي نيز از اختصاص 350 ميليارد ريال طي سال جاري به اجراي راه آهن مشهد به زاهدان در حد فاصل بجستان تا گناباد خبر داد.
حميد بنايي گفت: اين طرح به طول 50 کيلومتر تاکنون بيش از 25 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و توجه بيشتر مسئولان ذيربط براي سرعت بخشي و تکميل آن را مي طلبد.
در سفر امروز استاندار خراسان رضوي به گناباد واحد توليدي ظروف مقوايي و شانه تخم مرغ در اين شهر به بهره برداري رسيد.
براي راه اندازي اين واحد توليدي 110 ميليارد ريال سرمايه گذاري شده که 30 ميليارد ريال آن از طريق تسهيلات و بقيه از محل آورده بخش خصوصي تامين شده و با راه اندازي آن براي 40 نفر اشتغال ايجاد شده است.
بهره برداري از هتل کوثر شهر بيدخت گناباد نيز از ديگر بخشهاي سفر استاندار خراسان رضوي به اين شهرستان بود.
اين هتل در زميني به مساحت چهار هزار و 400 مترمربع و زيربناي سه هزار و 700 مترمربع با سرمايه گذاري 75 ميليارد ريالي بخش خصوصي و شهرداري بيدخت احداث شده است.
استاندار خراسان رضوي به اتفاق جمعي از مسئولان اين استان چهارشنبه شب به گناباد سفر کرد و حضور در مزار شهدا، ديدار با خانواده معظم شهيدان، تشکيل جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي و انعقاد تفاهم نامه معين اقتصادي گناباد از جمله برنامه هاي وي در اين سفر بود.
شهرستان گناباد در 287 کيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی شمار پرواز‌های فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: شمار پرواز‌های روزانه فرودگاه مشهد با انجام ۱۹۷ نشست و برخاست همزمان با پیک سوم سفر‌های نوروزی در  تعطیلات عید فطر رکورد زد.

محمود امانی‌بنی با بیان اینکه تعداد پرواز‌های روزانه فرودگاه مشهد امسال از ۱۹۰ پرواز فراتر نرفته بود، افزود: مشهد در تعطیلات عید سعید فطر شاهد افزایش  بی سابقه ورود زائران حضرت رضا (ع) به این کلانشهر بود.

وی افزود: در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین امسال، ۷۲۳ پرواز در فرودگاه مشهد انجام شد که در مقایسه با عید فطر پارسال ۲۱ درصد افزایش دارد.
مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۰۱ هزار و ۲۵۳ مسافر در این فرودگاه جابجا شدند که ۲۴ درصد در مقایسه با  به عید فطر پارسال افزایش دارد.

امانی بنی گفت: برای پیک سوم سفر‌های نوروزی به مشهد، برنامه ریزی ویژه‌ای در سطح شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری برای اعزام و پذیرش مسافران صورت گرفت.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • رتبه برتراستانی گناباددر اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد ۵۲ درصدی وصول مالیات در خراسان رضوی طی سال گذشته
  • گناباد در حوزه نهضت ملی مسکن در جایگاه برتر خراسان رضوی قرار دارد
  • افزایش ۲۱ درصدی شمار پرواز‌های فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر امسال
  • افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافران فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر
  • بارش‌های بهاری در خراسان رضوی خسارت برجا گذاشت