Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:25:18 GMT

سرمربی تیم ملی تا ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۷۹۲۸

سرمربی تیم ملی تا ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود

محمود شیعی پس از پیروزی ۳ بر ۲ پیکان برابر پارس‌جنوبی جم در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: «ما باید هفته به هفته بهتر شویم و خوشبختانه روند خوبی داریم.»

وی درمورد ادامه همکاری با فرکی برای فصل آینده خاطرنشان کرد: «قرارداد فرکی با پیکان یک سال و نیمه است و به این ترتیب وی فصل آینده هم در پیکان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همان سیاستی که داشتیم و با جلالی رفتار کردیم با فرکی ادامه خواهیم داد.»

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص انتخاب سرمربی تیم ملی تصریح کرد: «تمام اسامی که اعلام می‌شود هم درست و هم غلط است. در آخرین جلسه‌ای که داشتیم تاج گزارش کاملی درخصوص انتخاب سرمربی به اعضا داد. وی نام کاندیدا را اعلام کرد و گزارشی از روند مذاکرات با آن‌ها مطرح کرد. فکر می‌کنم تا ۱۰ روز آینده سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شود.»

وی درخصوص منابع مالی برای جذب سرمربی، گفت: «منابع مالی را نمی‌توانم بگویم، اما وزارت ورزش نمی‌تواند در این بخش کمکی به ما بکند.»

شیعی درمورد کاندیدای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال، گفت: «چند کاندیدا معرفی شده‌اند که برانکو در بین آن‌ها نیست. درمورد دایی هم نمی‌توانم توضیحی بدهم.»

وی درمورد بدهی فدراسیون به کی‌روش اظهار داشت: «این موضوع هم در حال حل شدن است. از طریق مالزی پیگیر هستیم و به زودی حل خواهد شد.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران سرمربی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در دیدار آینده خود در لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و جواد نکونام در تمرین امروز به بازیکنانش هشدار داد که تمام تمرکز خود را روی بازی‌های آینده بگذارند و تعطیلی مسابقات نباید اصلا تمرکز و ذهن آن‌ها را از فضای بازی‌ها خارج کند.

نکونام مصرانه تاکید کرد معمولا تیم‌ها بعد از تعطیلات دچار افت می‌شوند، اما نباید این اتفاق در مورد استقلال رخ بدهد، چون یک اشتباه ممکن است به قیمت از دست رفتن جام تمام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان (عکس)