Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:03:40 GMT

کم‌آبی مانع جدی توسعه استان سمنان است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۰۰۶

کم‌آبی مانع جدی توسعه استان سمنان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جمع مؤثران و نقش‌آفرینان سمنانی مقیم تهران و سازمان‌های مردم‌نهاد سمنان گفت: به‌عنوان نماینده دولت برای توسعه استان سمنان آمده‌ایم و انتظار داریم تا نهادهای مردمی بیش از پیش در راه توسعه استان مساعدت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ما باید برای توسعه همه‌جانبه استان سمنان از گرمسار تا میامی کمر همت بسته و مساعدت کنیم.

آشناگر با بیان اینکه هدف ما نیل به توسعه استان سمنان و پرهیز از هرگونه مجادلات سیاسی است، گفت: معتقدم از هر جناح فکری که می‌تواند در جهت توسعه استان مؤثر باشد، باید استفاده کرد.‌

استاندار سمنان اضافه کرد: با پیشنهاد دولت و حمایت بسیار خوب نمایندگان، طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی به تصویب رسید و در حال حاضر دنبال تأمین منابع مالی برای اجرای طرح انتقال آب هستیم و در این راستا، جلسات مختلفی را در سطوح ملی و استانی برگزار کرده‌ایم.‌

آشناگر بیان کرد: خرید 50 میلیون مترمکعب از میزان 200 میلیون مترمکعب آب انتقالی از خزر به فلات مرکزی توسط وزارت نیرو تضمین شده است.‌

انتهای پیام / گ

خرید تضمینی آب انتقالی از دریای خزر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی

رضا بدرزاده گفت: تاکنون بیش از ۴۲ میلیون مترمکعب در پشت سد عمارت، بیش از ۵.۵ میلیون مترمکعب در پشت سد تازه‌کند و بیش از ۴.۷ میلیون مترمکعب در پشت سد گیلارلو ذخیره‌سازی شده تا در ماه‌های آتی مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیر منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت با اشاره به افزایش ذخیره سدهای تازه‌کند و گیلارلوی گرمی افزود: در اثر بارش‌های اخیر ذخیره سد تازه‌کند به میزان ۸۲ درصد و سد گیلارلو به میزان ۷۰ درصد در مقایسه با مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گفته او، در ۲ سال گذشته جهت لایروبی، مرمت و بازسازی و همچنین لاینینگ کانال آب‌آور سد گیلارلو ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت همچنین حفاظت و صیانت از منابع آب شهرستان گرمی را یادآور شد و گفت: در همین راستا با همکاری تیم‌های گشت و بازرسی آخرین وضعیت منابع آبی منطقه رصد می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • ۴۱۲ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شد
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد