Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون ستاد بازسازي عتبات عاليات استان مرکزي گفت: موکب‌هاي اين استان روزانه بيش از 36 هزار پرس غذاي گرم در مناطق سيل زده استان‌هاي خوزستان و لرستان توزيع مي‌کنند
توکل زماني نژاد در گفت وگو با خبرگزاري صداوسيما و خبرگزاري ايرنا، افزود: اکنون 9 موکب از استان مرکزي در استان خوزستان، يک موکب در معمولان و 2 موکب در شهرستان پلدختر مستقر هستند که پنج هزار پرس غذاي گرم در پلدختر و 31 هزار پرس غذاي گرم در استان خوزستان توزيع مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: علاوه بر اين، روزانه بيش از هفت هزار و 500 پرس صبحانه از سوي موکب‌هاي استان مرکزي در استان‌هاي سيل زده خوزستان و لرستان توزيع مي‌شود که از ين تعداد 500 پرس در پلدختر و هفت هزار پرس در استان خوزستان توزيع مي‌شود.
معاون ستاد بازسازي عتبات عاليات استان مرکزي اظهار داشت: موکب‌هاي حضرت ابوالفضل العباس (ع) و الزهرا(س) اراک در پلدختر و موکب‌هاي حضرت رقيه (س)، قمر بني هاشم (ع) و ابوالفضل العباس (ع) ساوه در شهرستان شوش، ساقي عطشان خمين در منطقه کوت عبدالله اهواز، احباب الرضا(ع) محلات در جاده خرمشهر - اهواز و موکب شهداي زرنديه در شهر حميديه مستقر و به هموطنان سيل زده خدمات رساني مي‌کنند.
زماني نژاد بيان کرد: موکب‌هاي شباب الزينب (س) و جاماندگان کربلا اراک در شهر شوش، عشاق الحسين(ع) آوه در معمولان، بيت الزاهرا(س) اراک در شادگان و موکب اداره کل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي نيز در امامزاده علي ابن مهزيار اهواز مسقر و به هموطنان سيل زده خدمات رساني مي‌کنند.
وي با بيان اينکه بيش از 300 نيروي انساني از استان مرکزي براي امداد رساني به هموطنان سيل زده در استان‌هاي سيل زده خوزستان و لرستان اعزام شده اند، ادامه داد: موکب‌هاي ديگري نيز براي حضور در مناطق سيل زده و خدمت رساني به هموطنان اعلام آمادگي کرده اند که در صورت نياز به اين مناطق اعزام مي‌شوند.
معاون ستاد بازسازي عتبات عاليات استان مرکزي گفت: پس از فروکش کردن سيلاب و بازگشت هموطنان به منازل خود توزيع جيره خشک آغاز مي‌شود که اکنون 2 هزار و 500 بسته جيره خشک به ارزش هر بسته سه ميليون ريال در شهرستان شوش توزيع شده است.
زماني نژاد يادآوري کرد: مردم مومن استان مرکزي تا کنون بيش از 50 ميليارد ريال به استان‌هاي سيل زده خوزستان و لرستان کمک کرده اند و علاوه بر پايگاه‌هاي بسيج و مساجد، 11 پايگاه ويژه ستاد بازسازي عتبات عاليات در نقاط مختلف استان مستقر و آماده دريافت کمک‌هاي مردمي هستند.
استان مرکزي 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش و يک ميليون 440 هزار نفر جمعيت دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل

سیدحامد عاملی در همایش تجلیل از فعالان حوزه سلامت در اردبیل گفت: برای ارتقای سلامت جامعه امسال تعهد کردیم تا پروژه های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان را به سرعت تکمیل و راه اندازی کنیم.

استاندار اردبیل افزود: بیمارستان نجف زاده اردبیل و ارتقای تخت بیمارستانی ولیعصر مشگین شهر به سرعت در حال تکمیل است تا خدمات مطلوب و کیفی در این مجموعه ها به هموطنان ارائه شود.

به گفته او، خدمات رایگان بهداشتی – درمانی در دولت سیزدهم در حال گسترش است و در این استان تلاش بر این است تا این خدمات رایگان با تنوع و گستردگی به هموطنان به ویژه گروه های هدف ارائه شود.

عاملی از کاهش رتبه استان در مرگ و میر نوزادان خبر داد و بیان کرد: در سال های گذشته در مرگ و میر نوزادان استان اردبیل رتبه اول را داشت که این جایگاه با اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه به رتبه 15 و 15 کشوری رسیده است.

استاندار اردبیل با گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از فعالان این عرصه گفت: دولت سیزدهم توجهی جدی به افزایش خدمات حوزه سلامت برای عموم مردم دارد و امیدواریم با گسترش بیمه همگانی هموطنان بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت
  • مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت