Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی چلسی باید کنترل بیشتری بر روی رفتار خود داشته باشد. 

طرفداری- مائوریتزیو ساری پس از پذیرفتن ارتکاب به عمل خارج از عرف، با جریمه ۸ هزار پوندی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شد.

اسکای گزارش می‌دهد: در جریان درگیری‌های اواخر بازی چلسی-برنلی، کوین فرند (داور مسابقه) سرمربی ایتالیایی چلسی را از کنار زمین اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان بازی، ساری بر اساس اعتقاد شخصی خود مبنی بر وقت کشی بازیکنان برنلی، رو به نیمکت تیم مهمان دست زد. در اواخر بازی عوامل دو تیم کنار زمین با هم درگیر شدند و در نتیجه این ماجرا، ساری دستیار خود جانفرانکو زولا را به نشست خبری پس از بازی فرستاد. 

گفتنی است که چلسی به فاصله سه بازی تا پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر، با ۶۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و یکشنبه آینده در اولدترافورد مهمان منچستریونایتد خواهد بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا دقیقه 29 بازی برگشت با پی اس جی در مجموع 4-2 از حریفش پیش بود و به نظر می رسید به راحتی قادر است راهی نیمه نهایی شود ولی در یک صحنه غافلگیرکننده، آرائوخو با خطا روی بارکولا قرمز گرفت و از زمین اخراج شد. اتفاقی که ورق را به سود تیم پاریسی برگرداند و در ادامه بارسا با دریافت چهار گل حذف شد.

ریو فردیناند معتقد است خطای آرائوخو بچه‌گانه و کاملا بی دلیل بود و بهتر بود او اجازه می داد بازیکن حریف وارد محوطه جریمه شود.

اسطوره یونایتد در این رابطه گفت: «واقعا احمقانه بود. وینگر پی اس جی از دروازه دور بود و نیازی به آن خطا حس نمی شد. این یک حرکت ساده لوحانه است. این خطا از یک بازیکن جوان و بی تجربه که از جو بازی وحشت زده است، انتظار می رود نه از آرائوخو. بارسا اوضاع را خیلی خوب تحت کنترل داشت و آن خطا اصلا لزومی نداشت. یک مدافع بزرگ باید بداند کجای زمین خطا کند و مدافعان باید تا جایی که ممکن است قبل از محوطه جریمه و درون آن، تکل اشتباه نزنند.»

دیگر خبرها

  • گواردیولا: پالمر برای دو فصل درخواست خروج داد؛ حذف از اروپا را باید پذیرفت
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است