Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@09:39:00 GMT

رشوه ۲۰۰ دلاری قاچاقچی کارساز نشد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۲۹۷

رشوه ۲۰۰ دلاری قاچاقچی کارساز نشد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان از صحت عمل ماموران انتظامی شهرستان ایجرود و رد رشوه ۲۰۰ دلاری خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اردشیر جهانفر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا‌های ممنوعه به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی این خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

جهانفر خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار قابل توجهی کالای ممنوعه کشف که راننده خودرو به منظور فرار از قانون و توقیف بار مبلغ ۲۰۰ دلار به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می‌کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران وظیفه شناس پلیس از دریافت مبلغ پیشنهادی امتناع کردند، بیان داشت: ماموران در کمال صحت و درستی وجه پیشنهاد شده را صورتجلسه و راننده خودرو را پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رشوه شهرستان مامور انتظامی اقدامات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت یک هفته در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، جمعاً ۲۲۰ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته، ۱۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۵۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به جمع آوری ۲۴ معتاد متجاهر و بلامکان در اجرای این طرح، بیان داشت: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

کد خبر 6083535

دیگر خبرها

  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان