Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسات زیادی برگزار و حرف‌های خوبی هم در این جلسات زده می‌شود اما خروجی نداریم، گفت: متأسفانه گوش شنوایی برای شنیدن و برطرف کردن مشکلات وجود ندارد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عدل‌ هاشمی‌پور عصر امروز در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزار شد، اظهار داشت: با وجود همه این جلسات و مسئولانی که به استان می‌آیند و بیان مشکلات و حرف های خوبی هم که زده می‌شود، جلسات‌مان خروجی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همین حرف‌ها در مجلس هم زده می‌شود و همین نماینده‌ها در مجلس داد و فریاد زده و از بیکاری، موانع تولید و بروکراسی‌های اداری حرف می‌زنند اما اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد پس حتما جایی از کار می‌لنگد.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه که حرف از موانع تولید است خوب بود افراد تأثیرگذاری از دولت هم حضور پیدا می‌کردند تا برای رفع مشکلات چاره‌اندیشی می‌شد و برای یک بار هم که شده کسی که در بخش تولید فعالیت می‌کند خیالش راحت می‌شد که یکی از مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه نیاز است یک حرکت انقلابی در مجلس اتفاق بیفتد، گفت: باید تمام مشکلاتی که بر سر راه تولید وجود دارد، جمع‌بندی شده و دستورالعملی با کمک دولت و با حضور دستگاه‌های نظارتی تدوین شود تا از این مشکلات عبور کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد، ابراز کرد: امیدواریم که حرف‌ها و مصوبات ما تبدیل به یک عمل خوب شود تا خروجی قابل قبولی برای مردم داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه در سال 97 شاهد بهبود فضای کسب و کار استان بودیم، اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی کشور اجازه ندادیم مسیر رشد استان متوقف شود.

علی‌محمد احمدی افزود: سال گذشته شاهد جذب مناسب تسهیلات اشتغال روستایی در استان بودیم که این تسهیلات با در نظر گرفتن جلوگیری از پول‌پاشی و با تاکید بر رونق تولید در مناطق روستایی توزیع شد.

احمدی به سیل‌های فرودین‌ماه امسال در استان اشاره داشت و بیان کرد: این حوادث به بیش از یک هزار و 30 کیلومتر از راه‌های استان خسارت  وارد کرد، تعداد زیادی از پل‌های استان تخریب  شد و چند نفر از هم استانی‌های ما جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از ظرفیت‌ها و مزیت‌های مختلف است و توسعه استان مستلزم به‌کارگیری مناسب این ظرفیت‌ها است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»

تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار یادداشت‌هایی حمایت خود را از پاسخ نیروی هوافضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، در ساعات آغازین پاسخ نیروی هوافضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، تعدادی از نمایندان مجلس شورای اسلامی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی با انتشار یادداشت‌هایی حمایت خود از این اقدام سپاه پاسداران را اعلام کردند.

- سید نظام‌الدین موسوی نماینده تهران و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

«گفته بودیم:

این دم‌ شیر است، به بازی مگیر!

چه انتخاب دقیقی! شلیک موشک به قلب رژیم صهیونیستی از کنار آرامگاه سردار شهید زاهدی در اصفهان. سردار عزیز! آسوده بخواب که یاران شجاعت ‌بیدارند.»

- مجتبی یوسفی نماینده اهواز و عضو هیئت رئیسه مجلس:

«پیام به مردم شریف ایران: امشب آسوده بخوابید که سربازان نظام مقدس ما بیدارند»

- محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه:

«نحن منتصرون ان شاءالله»

- مصطفی میرسلیم نماینده تهران:

«با پشتیبانی آمریکا، اسرائیل به یاغی افسار گسیخته‌ای تبدیل شده که بوی خون کشتار غزه او را مست و لایعقل کرده‌است. ‌رژیم خبیث تنبیه خواهد شد.»

- محمد حسن آصفری نماینده اراک، خنداب و کمیجان:

«بسم الله

امشب به وقت  تلآویو

زمان بزن درو گذشته است؛ یکی بزنی ده تاخوردی. اینجا ایران است؛ ‌پهپادها مقدمه سجیل و زلزال است.»

روح‌الله نجابت نماینده شیراز:

«دفاعِ از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد، زمین کارزار ما تل‌آویو است، تهران نه!»

- بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

بسم الله قاصم الجبّارین

پاسخ به رژیم کودک کش و ظالم، عین عدالتخواهی و حق طلبی است. صلح فراگیر با جهاد فراگیر علیه ظلم مسلّم بدست می آید. درود خدا بر مجاهدان جبهه مقاومت و سلام بر امام خامنه ای و رهبران مقاومت که منتقمان خون شهیدان مظلوم امّت اند.»

- احمد امیرآبادی نماینده قم:

«درود خدا بر شهیدان راه حق و آزادی به ویژه شهید زاهدی و همرزمانش. امشب دل کودکان وزنان فلسطینی شاد خواهد شد.»

- حسین گودرزی نماینده مردم درود:

«نصر من الله و فتح قریب...

خداوند وعده داده است که مؤمنین را یاری کند و وعده الهی نیز خلاف ناپذیر است...»

- محسن پیرهادی نماینده مردم تهران:

«راه قدس از کربلا می‌گذرد ...»

- مصطفی طاهری نماینده زنجان:

«وظیفه پهبادها مشغول کردن سامانه‌ها خواهد بود و پس از رسیدن پهبادها به آسمان رژیم صهیونیستی، ضربه اصلی توسط موشک‌ها خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»