Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستین نوبوآ، ملی‌پوش اکوادوری زنیت سن‌پترزبورگ از کمک ویژه خود به ۲ بازیکن دیگر خارجی این تیم خبر داد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، کریستین نوبوآ گفت: 11 سال است که در روسیه هستم و دوستان بسیار زیادی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودم را یک روسی سیاه‌پوست می‌دانم.

این بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال اکوادور که با سردار آزمون، مهاجم ایرانی در تیم‌های روبین‌کازان و روستوف همبازی بوده و اکنون در تیم زنیت سن‌پترزبورگ نیز کنار هم هستند افزود: در آمریکای جنوبی افراد اندکی به روسی صحبت می‌کند. زمانی که برای نخستین‌بار وارد شهر کازان شدم حتی کسی برای یک بطری آب نمی‌توانست به من کمکی کند و یک نفر نیز قادر به صحبت با زبان اسپانیایی نبود. اکنون هم تمام زمان کنار باریوس (ملی‌پوش کلمبیایی زنیت) هستم زیرا می‌توانم به روسی صحبت کنم. سردار آزمون هم چنین شرایطی دارد. من به مربیان در مساله ترجمه خواسته‌های خود از باریوس و سردار آزمون کمک می‌کنم. ما دوستان بسیار خوبی برای هم هستیم و این چیز لذت‌بخشی است.

آیا مدال قهرمانی به مهاجم زندانی زنیت تعلق می‌گیرد؟

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های روبین کازان و زنیت سنتپ‌ترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تاکنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود