Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@15:30:37 GMT

علیخانی جایگزین گلزار شد!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۳۳۸

علیخانی جایگزین گلزار شد!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پنج شنبه شب پشت صحنه عصر جدید به جای برنامه معلق "برنده باش" روی آنتن رفت تا شایعه کنار گذاشتن این برنامه به دلیل فتوای مراجع تقلید جدی شود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پشت صحنه برنا برنامه عصر گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، کیا هفته‌ی گذشته خودرو مورد انتظار K4 را به‌صورت اولیه به نمایش گذاشت و حالا شاهد رونمایی کامل آن هستیم. خودرو سدان K4 2025 که برای جایگزینی با سراتو رونمایی شده است، قبل از پایان امسال روانه‌ی بازار ایالات متحده خواهد شد.

کیا قصد دارد خودرو K4 را در دو نسخه با پیشرانه‌ی متفاوت روانه‌ی بازار کند. نسخه‌ی پایه به موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار و گشتاور ۱۷۹ نیوتن‌متر مجهز است و از گیربکس CVT (سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته) استفاده می‌کند.

نسخه‌ی دوم خودرو کیا K4 به موتور توربوشارژ ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر مجهز است که ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و از گیربکس اتوماتیک هشت سرعته بهره می‌گیرد.

در نسخه‌ی دوم، شاهد استفاده از پدل شیفتر (دنده‌ی پشت فرمان) هستیم. کیا در آینده تیپ GT خودرو جدیدش را نیز روانه‌ی بازار می‌کند که فعلا مشخصاتش را نمی‌دانیم. مدل پیشین سری GT دارای قدرت ۲۰۱ اسب‌بخار بود.

چهارمین سدان کامپکت کیا ابعاد بزرگ‌تری نسبت‌به نسل قبل دارد. به گفته‌ی کیا، K4 2025 با طول ۴٫۷ متر و پهنای ۱٫۸ متر بزرگ‌ترین سدان کامپکت در رده‌ی خودش محسوب می‌شود.

افزایش طول و پهنای خودرو باعث می‌شود K4 درمقایسه‌با سراتو دارای ۹۷ سانتی‌متر فضای اضافی برای پای سرنشینان عقب و همچنین ۹۵ سانتی‌متر فاصله‌ی اضافه برای سرِ سرنشینان عقب تا سقف باشد. فضای صندوق عقب ۴۱۳ لیتر است.

کیا می‌خواهد خودرو K4 را در پنج تیپ LX و LXS و EX و GT-Line و GT-Line Turbo روانه‌ی بازار کند.

در کابین خودرو شاهد نمایشگر ۳۰ اینچ هستیم که داشبورد را به سلطه‌ی خودش درآورده است و از سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. این خودرو همچون خودروهای تسلا به‌روزرسانی نرم‌افزاری آنلاین دریافت خواهد کرد.

کابین خودرو کیا K4 در تیپ‌های LX و LSX و EX به رنگ زیبای خاکستری مزین شده است، درحالی‌که تیپ GT-Line از رنگ عقیق و مشکی استفاده می‌کند (خریداران می‌توانند کابین تیپ‌ EX را با رنگ سبز هم سفارش دهند).

تیپ GT-Line به صندلی جلو با سیستم حرارتی مجهز است و خریدار درصورت تمایل می‌تواند سیستم تهویه‌ی مطبوع صندلی و سیستم حافظه‌ی صندلی را به‌عنوان آپشن به خودرویش اضافه کند.

خودرو سدان K4 از سبک طراحی فست‌بک استفاده می‌کند که کیا آن را Opposites United می‌نامد. این خودرو چراغ‌های LED هیجان‌انگیزی در بخش جلویی دارد و چراغ‌های پشتی‌اش از EV9 الهام گرفته شده‌اند. کیا دستگیره‌های در عقب را در ستون C پنهان کرده است.

کیا سیستم‌های ایمنی پرتعدادی را در خودرو K4 قرار داده است. کیسه‌های هوای عقبی در همه‌ی تیپ‌ها دیده می‌شوند و خودرو دارای سیستم جلوگیری از تصادف در ترافیک و ویژگی‌های مشابه است.

قیمت خودرو جدید K4 2025 در تیپ پایه هنوز مشخص نیست. قیمت پایه‌ی کیا فورته ۲۰۲۴ از ۱۹٬۹۹۰ دلار شروع می‌شد و انتظار داریم K4 چند هزار دلار گران‌تر باشد. در حال حاضر قیمت خودرو کیا K5 از ۲۶٬۷۴۵ دلار شروع می‌شود. جدیدترین خودرو کیا در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

22722

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888940

دیگر خبرها

  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • حال وهوای زائران نوروزی در گلزار شهدای کرمان
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • درگذشت پدر شهید والامقام رحیم میراب اورنگ
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • (ویدئو) جولان خودرو چینی جدید گلزار در سطح شهر
  • (ویدیو) جولان خودرو چینی جدید گلزار در سطح شهر
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم