Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این پیام آورده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام 'رونق تولید ' نامگذاری شده است ، کارگران عزیز و گرانقدر به عنوان قشری متعهد و زحمتکش در تحقق این شعار نقش بی بدیل دارند.
پیام حاکیست: قشر شریف و شرافتمند کارگر در طول حیات چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و به عنوان عضو مؤثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور، حضوری بانشاط و شورآفرین در سنگر کار و تولید داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیام افزوده است: امروز تبلور هنر کارگران ایرانی برخاسته از توان و چرخش بازوان این طبقه متعهد و تلاشگر در عرصه جهانی نمایان گشته و کارگران با همت بلند، روحیه سازندگی و شور و امید خود، چرخهای پیشرفت و خودکفایی اقتصادی و صنعتی را به حرکت درآورده و ایران اسلامی را به قله های شکوه و عزت جهانی رسانده اند.
در ادامه این پیام آمده است: جامعه فهیم کارگری در تداوم این راه پرافتخار و در سالی که از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان رونق تولید نامگذاری شده است می کوشد تا مصمم تر از گذشته، نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا نماید.
استاندار قم در پیام خود اظهار داشته است: اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان عرصه تلاش و سازندگی، هفته کارگر را به همه کارگران پرتلاش و عزیز که در عرصه های مختلف کار و تولید خوش درخشیده اند، تبریک عرض نموده و سلامتی و بهروزی ایشان را در این عرصه مقدس از درگاه خداوند منان مسألت دارم.
**همچنین استاندار قم روز پنجشنبه در همایش سراسری حجاج سال 98 استان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ابراز امیدواری کرد: مراسم حج در امنیت و با حفظ کرامت حجاج برگزار گردد و اظهار کرد: مناسک حج به عنوان نماد وحدت مسلمین جهان است و امیدواریم در سال جاری با شکوه تر از سالهای قبل برگزار شود.
سرمست، حجاج بیت الله الحرام را سفیران ایران در حج دانست و افزود: بسیار بجاست که از این فرصت برای همبستگی و وحدت بیشتر مسلمانان و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی استفاده نماییم.
وی با تاکید بر دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص رونق تولید، ادامه داد: در تهیه و خرید سوغات سفر بحث خرید کالای ایرانی را با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و رونق تولید در کشور در دستور کار قرار دهید.
7404/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ترویج فرهنگ جهان رهبر معظم انقلاب اسلامی قم نظام مقدس جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی و هیئت همراه همزمان با اولین روز این هفته به همراه دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان این وزارتخانه، مدیران، روسا و کارکنان سازمان‌های تابعه، جمعی از کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید با حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب و قرائت فاتحه و نثار تاج گل با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.  

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه این مراسم به نقش کارگران در تحقق اهداف شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: بدون شک کارگران به عنوان ستون فقرات حوزه تولید، یکی از ارکان اساسی در تحقق اهداف شعار سال محسوب می‌شوند. 

وی افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه دستیابی به خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، کاهش وابستگی اقتصادی و گسترش محسوس مبادلات تجاری و اقتصادی سرآمد و توفیقات بسیار ارزشمندی در بخش‌های گوناگون اقتصادی و تولیدی حاصل شده است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: اقتدار در عرصه اقتصادی کشور مدیون جامعه کارگری و بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر جهش تولید است، بر دوش کارگران سختکوش کشورمان قرار دارد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه بانک رفاه کارگران همواره سعی داشته به سهم خود حامی تولید ملی و کارگران ایران اسلامی باشد، تاکید کرد: حمایت‌های این بانک از حوزه تولید در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار و به عنوان بانک مزین به نام "کارگران" عزیز، اقدامات و خدمات گسترده‌ای در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کشور داشته است.  

 

وی انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) را به عنوان یکی از خدمات کلیدی و ارزشمند این بانک در راستای حمایت از تولید ملی برشمرد و گفت: این اوراق با هدایت نقدینگی عمومی کشور به سمت واحدهای تولیدی ضمن کاهش نرخ تورم، بستر پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای این واحدها را فراهم می‌کند. 

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر این اوراق به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی متقاضی، از سوی بانک رفاه کارگران منتشر و علاقه‌مندان به خرید نیز می‌توانند برای این منظور به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار