Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@01:01:06 GMT

امام جمعه یزد بزرگداشت شهید فیض اردکانی را خواستار شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۳۷۲

امام جمعه یزد بزرگداشت شهید فیض اردکانی را خواستار شد

به گزارش عصر پنجشنبه دفتر امام جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح افزود: با توجه به اینکه شهید فیض خدمات زیادی داشته است، می‌توانیم از کردستان اطلاعات بسیار خوبی به دست آورد.
وی ادامه داد: همکاری دستگاه های اجرایی برای بزرگداشت خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و ترویج روحیه شهادت یک کار انقلابی و وظیفه همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه شهید فیض حق بزرگی بر گردن ما دارد، اظهار داشت: جا دارد، مراسم بسیار خوبی در شان این شهید عزیز برگزار شود.
سرتیپ فتح الله جمیری با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اضافه کرد: امسال در نظر داریم که برنامه سوم خرداد ماه را با محور شهید فیض اردکانی برگزار کنیم.
وی خاطر نشان کرد: این شهید الگوی بسیار خوبی برای جامعه به ویژه نسل جوان است و همه ما وظیفه داریم که وی را به نسل جوان به خوبی معرفی و زمینه الگوگیری از وی را فراهم کنیم.
همچنین رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ویژه نامه شهید فیض اردکانی تهیه می‌شود، گفت: برای تهیه مستند و ویژه نامه شهید فیض 50 نفر از نزدیکان این شهید شناسایی شدند.
سرتیپ حسن رستگار پناه با بیان اینکه مراسمی در تهران برای تجلیل از خانواده شهید فیض اردکانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: ما هر سال در روز 15 ماه مبارک رمضان برنامه افطاری با حضور تمام خانواده های شهدا و ایثارگران کردستان برگزار می‌کنیم که جمعیتی قریب به سه هزار نفر می‌شوند و تصمیم بر این شد که این مراسم در سال جاری با محوریت قرار دادن شهید فیض اردکانی باشد.
وی با اشاره به اینکه مراسم امسال را با محوریت این شهید و تجلیل از مقام وی و خانواده آن عزیز برگزار خواهیم کرد افزود: همچنین در اردکان نیز روز 21 ماه مبارک رمضان از این شهید عزیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
این یادگار دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در یکی از مساجد شهرستان اردکان با حضور اقوام و نزدیکان شهید فیض اردکانی، مراسم افطاری برگزار می‌شود و از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل به عمل می‌آید.
رستگار پناه تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه در استان یزد به بهترین شکل در قبال شهید فیض انجام وظیفه کرده باشیم.
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه به دنبال تدوین یک ویژه نامه برای شهید فیض اردکانی هستیم گفت: در این ویژه نامه می‌توانیم از گفته‌های دوستان، آشنایان و همرزمان شهید استفاده کنیم.
رستگار پناه اظهار داشت: از دیگر کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، تهیه کلیپ پنج دقیقه‌ای از شهید فیض اردکانی و پخش آن در صدا و سیمای مرکز است.
وی به شناسایی نزدیک به 50 نفر از نزدیکان شهید فیض گفت: این افراد شناسایی و در حال تهیه از این افراد هستیم که بتوانند اطلاعات کاملی را به دست آورند و یک ویژه نامه یا مستند بسیار خوبی را تولید و تهیه کنیم.
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح به فضاسازی شهری با محوریت شهید فیض اردکانی اشاره کرد و افزود: فضا سازی فرهنگی و روانی در شهرهای یزد و اردکان به صورت جدی دنبال شود.
رستگار پناه گفت: در مجموع طبق برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، سه ویژه برنامه با محوریت شهید فیض اردکانی در تهران، کردستان، یزد و اردکان برگزار می‌شود.
فیض اردکانی ، قائم‌ مقام وقت تیپ 18 الغدیر یزد در دوران دفاع مقدس و مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یکشنبه 6 خرداد 1397 پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت ناشی از جراحت‌های جنگ بی‌قرار از فراق یاران شهیدش به شهدا پیوست.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85درصد د 21شهر و بقیه در روستاها زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امنیت ملی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت نیروهای مسلح یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار خادم حرم امام رضا(ع) آماده خدمت در شب‌های قدر شدند

مصطفی فیضی عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی حرم مطهر رضوی ویژه شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: چهار ویژه برنامه را در شب های قدر پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک مراسم رسمی و جامع داریم که از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برگزار می‌شود و همزمان برای زائران عرب و اردو زبان، همچنین ناشنوایان و کم شنوایان که طی سال های قبل نیز مورد توجه بوده اند، مراسم ویژه شب های قدر را در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار خواهیم کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس گفت: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی مراسم شب های قدر در صحن‌های حرم مطهر برگزار می‌شود و در غیر این صورت تمامی رواق‌ها آماده برگزاری مراسم و میزبانی از زائران است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار خادم حرم امام رضا(ع) آماده خدمت در شب‌های قدر شدند
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روستای سرمازغ هرمزگان
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز