Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: در بین ورزشکاران بیماری خاص و پیوند عضو استعدادهای بسیاری وجود دارد که برای توسعه و ارتقای آنها به همکاری حامیان مالی نیاز است و به خاطر اهمیت موضوع در اولویت این اداره کل قرار دارد.

به گزارش ایرنا، مسعود شریعتی شامگاه پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات بیماران خاص که با حضور اعضا در سالن ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، افزود: ایجاد زمینه مناسب برای توسعه ورزش بیماران خاص وظیفه است که باید همه همت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: زیر ساخت های خوبی توسط دولت و با جلب مشارکت بخش خصوصی و خیران در ورزش استان فراهم شده و زمینه همچنان برای فعالیت های بیشتر وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد به اهمیت همکاری پیشکسوتان و سایر هیات های ورزشی با هیات بیماران خاص تاکید کرد و بیان داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای موفقیت ورزشکاران استان استفاده کرد.
شریعتی همچنین به ضرورت برنامه محوری، توجه به رده های سنی پایه، انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان، داوران و بازیکنان تاکید کرد.
در این مجمع محمد دهستانی تنها نامزد تصدی سکانداری این هیات به ارائه برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی خود پرداخت.
در پایان پس از رای گیری وی با کسب اکثریت آرا با مجموع 16 رای اعتماد مجمع انتخاباتی را کسب کند و برای چهار سال دیگر سکاندار این هیات شود.
بیماری‌های تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، گیرندگان پیوند کلیه و MS به‌عنوان بیماری خاص اطلاق می‌شوند.
هم اکنون حدود یک هزار نفر از بیماران خاص در استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند .
آمار دقیق ورزشکاران بیماران خاص یزد مشخص نیست.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
7536/ 2047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بيماران خاص مجمع انتخاباتي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا ابراهیمی در این برنامه در جمع هنرمندان و مسئولان فرهنگی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سید مرتضی آوینی» اظهار داشت: ما متاسفانه در معرفی چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی و قهرمانان ملی بسیار غفلت کرده‌ایم و نتوانسته‌ایم آنها را به نسل کنونی جامعه معرفی کنیم که در این راستا حوزه هنری آذربایجان غربی بایستی این موضوع را در سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن حمایت استانداری آذربایجان غربی از اجرای جشنواره ملی تئاتر در شهرستان ارومیه با اشاره بر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی افزود: ما در معرفی «سبک زندگی» مناسب و استاندارد مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی مشکلات اساسی داریم و حتی نتوانستیم اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را که گرفتار سیاه نمایی‌های دشمن شده است به نسل کنونی جامعه منتقل کنیم که در این خصوص استفاده از ابزار هنر و تولید برنامه‌های فرهنگی هنری با محتوای لازم می‌تواند بسیار موثر باشد.

«جشن هنر انقلاب» یکی از برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در هفته هنر انقلاب اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • جوان یزدی ناجی بیماران نیازمند عضو شد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • دومین اهدای عضو سال جاری در یزد
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی