Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران از ظرفیت اوراق تسویه و تهاتر به خوبی استفاده نمی‌کنند گفت: بیمارستان اکباتان همدان برای تکمیل به ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد ازظهر امروز در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا حد امکان بدهی دولت سبک شود اظهار داشت: 100 هزار میلیارد تومان تهاتر در سال گذشته تعیین شد و برای تامین اجتماعی 50 هزار میلیارد تومان؛ سال گذشته به مدیران تاکید کردم که از این 100 هزار میلیارد تومان می‌توانند مشکلات اساسی خود را حل کنند اما پیگیری نشد و نتوانستند این رقم را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متاسفانه بیش از 90 درصد مدیران و نهادها برای اوراق تسویه و تهاتر اقدام و پیگیری نکردند و امسال نیز می‌توان از این اوراق استفاده کرد، البته بودجه عمرانی استان چندان نیست و 100 میلیارد تومان، اما یک مدیرکل می‌تواند با پیگیری‌ها بیش از چند برابر این مبلغ را جذب کند.

حاجی بابایی عنوان کرد: به عنوان مثال بیمارستان اکباتان همدان که در حال ساخت است 16 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد تا تکمیل شود، چند هفته پیش بررسی شد و 60 میلیارد تومان پرداخت شد و 80 میلیارد تومان برای ادامه کار و 200 میلیارد تومان نیز برای تجهیز نیاز دارد ولی اگر برای پرداخت بدهی ها و تامین منابع این پروژه از اوراق استفاده می‌شد دیگر مشکل اعتباری برای آن وجود نداشت اما اینکه چه کسی پیگیری کند خدا می‌داند.

رونق تولید نیازمند توانمندسازی نیروی کار مولد استچرا رونق تولید؟|رونق تولید تحریم را به فرصت تبدیل می‌کندبرنامه راهبردی یک‌ ساله رونق تولید در قم تدوین شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی به راحتی تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند چون ارتباط راحت‌تری‌ با بانک دارند گفت: ایران شرایط اقتصادی سختی دارد اما هیچ سالی به این اندازه پول وجود نداشته و برای کسی که پیگیری کند، پول هست.

وی با اشاره به اینکه برای موزه هنرهای معاصر سه میلیارد و 400 میلیون تومان اوراق جذب شده و پروژه‌ عظیمی است اظهار داشت: گاهی بودجه‌ای مصوب می‌شود و منابع کافی دولت اجازه نمی‌دهد و بانک مجبور است تسهیلات کمتری پرداخت کند که از جمله مشکلات است.

نماینده مردم ملایر در مجلس نیز در این جلسه با بیان اینکه  بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند و فعال کردن این واحدها ضرورت دارد عنوان کرد: بانک‌ها تا حدی حق دفاع دارند و تنها بخشی از پازل رونق تولید هستند و شاید بخشی از صحبت آنها به دلیل شرایط بازار و دیگر مسائل قابل دفاع باشد.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه اعلام کرد: باید شغلی که در استان ایجاد می‌شود برای مردم ملموس باشد و در این زمینه آسیب‌شناسی شود چرا که مردم اشتفال ایجاد شده را حس نمی کنند ضمن اینکه باید از ظرفیت‌ها استفاده کرد تا رونق تولید را شاهد باشیم.

نماینده مردم ملایر با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی، گفت: در بخش دامداری نتوانستیم جذب منابع داشته باشیم درحالیکه استان همدان به دلیل شرایط اقلیمی مناسب توسعه دامداری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا مشکلات قانونی را به طور مکتوب به نمایندگان اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز و به نقل از یزد رسا، محمدهادی زارع‌زاده با اشاره به تعداد پروژه‌های شهرستان ابرکوه از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۰ پروژه در شهرستان ابرکوه تعریف شده است که از این تعداد ۲۴ پروژه با اعتبار قریب به ۴۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده است که ۲۸۰ میلیارد تومان آن از محل ملی تأمین اعتبار شد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که عمده این اعتبار از محل استانی و به میزان هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان تأمین اعتبار باید بشود و مابقی از سایر محل‌ها تأمین اعتبار باید بشود.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در این شهرستان بیان کرد: تکمیل جاده اسفندآباد به صفاشهر به طول ۲۲ کیلومتر پس از ۱۶ سال، ساختمان ۴ واحدی بیمارستان ابرکوه، بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی، ساخت و تکمیل ساختمان خیری نگهداری از معلولین از مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در شهرستان ابرکوه است.

وی تصریح کرد: ایستگاه مسافری راه‌آهن با حدود ۴۰ درصد تکمیل، اصلاح شبکه آب روستایی با ۳۰ درصد پیشرفت، فاز سوم بیمارستان ۹۶ تختخوابی با ۶۰ درصد پیشرفت و پروژه مخازن ذخیره آب با ۲۰ درصد تکمیل از جمله مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ابرکوه است.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228111 برچسب‌ها افتتاح پروژه سازه های عمرانی

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار