Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@15:53:17 GMT

مغز متفکر حملات تروریستی سریلانکا شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۴۰۱

مغز متفکر حملات تروریستی سریلانکا شناسایی شد

پلیس سریلانکا از شناسایی هویت مغز متفکر حملات تروریستی اخیر در پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از یورو نیوز، گروه تروریستی داعش با انتشار یک ویدیو در سایت اعماق موجب افشای هویت مغز متفکر حملات تروریستی به کلیساهای شهر کلمبو شد.

ببینید فیلم / بیعت داعشی‌های سریلانکا با ابوبکرالبغدادی

بر این اساس در این ویدیو هشت مرد در حالی که زیر پرچم داعش ایستاده اند، به «ابوبکر البغدادی» سرکرده این گروه تروریستی اعلام وفاداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم هفت فرد صورت خود را پوشانده اند اما هشتمین نفر که صورتش را نپوشانده «محمد ظهران» یکی از وعاظ شرق سریلانکا است.

پلیس سریلانکا از این فرد که به داشتن عقاید افراطی مشهور است به عنوان طراح عملیات تروریستی در این کشور نام می برد.

گفتنی است در جریان مراسم روز عید پاک (یکشنبه گذشته) در سریلانکا ۸ انفجار تروریستی در کلیساهای این کشور رخ داد که منجر به کشته شدن دست کم ۳۵۹ نفر شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل انفجار تروریستی سریلانکا گروه تروریستی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی کشور در حاشیه سفر به قم و دیدار با مراجع معظم تقلید و علما با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته نظام مالیاتی کشور توانست با گسترش چتر مالیاتی و شناسایی مودیان جدید سهم قابل توجهی در هزینه‌ها و منابع عمومی کشور داشته باشد.

وی شناسایی مودیان جدید مالیاتی را یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای سازمان امور مالیاتی کشور عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار پرونده جدید مالیاتی شناسایی شد.

سبحانیان گفت: مبارزه با فرار مالیاتی در سال جاری نیز با جدیت دنبال می‌شود چرا که تحقق این موضوع به گسترش عدالت در جامعه کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی در ادامه به برخی از مشکلات موجود در فضای اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات امروز ناشی از وابستگی به درآمدهای نفتی است و دولت سیزدهم حرکت پرشتاب به سمت اخذ مالیات هوشمند را آغاز کرده است.

سبحانیان فراهم کردن زیرساخت‌های اخذ مالیات هوشمند را یکی از دستاوردهای دولت عنوان کرد و گفت: در دهه گذشته تنها ۳۶ درصد است درآمدهای کشور از طریق درآمدهای مالیاتی تامین می‌شد در حالی که در سال گذشته بیش از ۵۲ درصد از درآمدهای دولت از محل وصول مالیات تامین شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی ظرفیت‌های فعالان اقتصادی اصفهان در سن‌پترزبورگ
  • دفاع هوایی روسیه ۵۰ پهپاد اوکراینی را ساقط کرد
  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • هکر‌های چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند
  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • موافقت 12 عضو شورای امنیت با شناسایی کشور فلسطین/ آمریکا وتو کرد
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی