Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر امروز /پنجشنبه/ وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان مقرر شد پس از پایان ماه مبارک رمضان امسال مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر تکمیل و بهره برداری شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احد آزادیخواه عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر افزود: تکمیل و بهره برداری از طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است که این ورزشگاه نمونه ای از این طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر یکی از اولویت های ورزشی این شهرستان است که در 2 مرحله در حال اجرا است و مرحله دوم 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم موافقت وزیر ورزش و جوانان برای اختصاص یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای سه طرح ورزشی این شهرستان را رهاورد مهم این سفر برشمرد و گفت: این میزان اعتبار برای خانه کشتی، خانه جوانان و فنس کشی زمین چمن سامن اختصاص یافت.
حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به وجود فضای لازم برای خانه جوانان ملایر اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان با تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز این طرح موافقت کرد.
وی تکمیل و راه اندازی استخر سرپوشیده سامن و زمین چمن سامن را از دیگر اولویت های ورزشی این شهرستان عنوان کرد و افزود: با موافقت وزیر ورزش و جوانان مقرر شد اعتبارات لازم برای این 2 طرح اختصاص یابد.
حجت الاسلام آزادیخواه همچنین به توانایی ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی و وجود 2 تیم فوتبال در لیگ برتر اشاره و بیان کرد: اسلامشهرآق گل نیز از نظر اماکن ورزشی دچار کمبود است و با وجود جمعیت 12 هزار نفری، احداث اماکن ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، «مسعود سلطانی فر» ورزش و جوانان امروز /پنجشنبه/ به منظور شرکت در گردهمایی هیات اندیشه ورزان جوان، دبیران سازمان های مردم نهاد جوان، هیات های ورزشی و جامعه ورزش استان همدان و شرکت در شورای اداری تویسرکان به استان همدان سفر کرد.
بازدید از سالن تیراندازی شهر همدان و بهره برداری از استخر بانوان شهرستان تویسرکان از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان به این استان بود.
همچنین وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر نیز بازدید کرد که این ورزشگاه یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری است و مرحله نخست آن شامل سکو، چمن مصنوعی، پیست تارتان، دکل روشنایی، تابلوی اسکوربرد و نصب صندلی است.
7528

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزشگاه پنج هزار نفري افتتاح نماينده ملاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مشترک مسؤولان نیشابور با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در بهمن  ۱۴۰۲ مقرر شده است فهرست طرح های پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر نیشابور برای اجرای طرح مولد سازی اعلام تا این موضوع در جلسه بعدی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود که تا کنون فهرست پیشنهادی آن اداره کل ارائه نشده است.

احمد همت آبادی افزود: شورای اسلامی نیشابور مخالفت جدی خود را با مصوبه کمیسیون ماده ۵ برای چندمین بار به صورت رسمی اعلام کرده و مصرانه پیگیر حذف ورزشگاه انقلاب نیشابور از فهرست اموال دولتی مشمول طرح مولد سازی است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب