Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:01:58 GMT

مراسم نخستین سالگرد درگذشت آیت الله ایمانی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۴۴۰

مراسم نخستین سالگرد درگذشت آیت الله ایمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز مراسم یادبود یکمین سالگرد عالم مجاهد، مرحوم آیت الله حاج شیخ اسد الله ایمانی، امشب با سخنرانی آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، مداحی حاج سید عباس انجوی و قرائت دعای کمیل در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان فارس در این مراسم گفت: آیت الله ایمانی یکی از علمای برجسته دینی استان فارس بود که خدمات برجسته ای را در استان انجام داد.

آیت الله دژکام افزود: ویژگی که سه امام جمعه سابق شیراز پس از انقلاب اسلامی داشتند این است که این شخصیت ها هر کدام درخشندگی خاصی در سطح کشور داشتند.

او ادامه داد: آیت الله دستغیب به گفته امام(ره) عاشق مردم بود و کارش تربیت مردم انقلابی و با ایمان بود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: آیت الله ایمانی هم نگاه جدیدی در بازسازی علوم دینی داشت و در این کار متبحر و.زبانزد بود
امام جمعه شیراز فعالیت های آیت الله ایمانی را در عرصه حوزه های علمیه بسیار موثر دانست و گفت: آیت الله ایمانی یک عالم پیگیر در تفسیر قران و تربیت طلاب و فعالیت حوزه های علمیه استان فارس بود.

آیت الله دژکام افزود: آیت الله ایمانی تلاش های بسیاری در زمینه حوزه انقلابی داشتند و همین ویژگی های این بزرگوار باعث شد تا یاد این چنین علمایی فقط به مراسم سالروز بزرگداشت آنها خلاصه نشود و همیشه مردم به یاد آنها باشند.

او ادامه داد: حضرت آیت الله ایمانی در تمامی عرصه های حوزه های علمیه انقلابی فعالیت داشت از دین شناسی گرفته تا فریضه امر به معروف و نهی از منکر.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: حوزه انقلابی حوزه ای است که دینش کوچک نباشد و دین را جدا از مردم نداند و آیت الله ایمانی مصداق این موضوع بود.

او گفت: حضرت آیت الله ایمانی یکی از مبلغان اسلام حداکثری بود، اسلامی که در تمامی شئونات زندگی جریان دارد.

امام جمعه شیراز گفت: آیت الله ایمانی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر که یک حرکت اجتماعی دینی هست همیشه جز نیروهای اماده در این زمینه بود.

آیت الله اسدالله ایمانی نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، هجدهم اردیبهشت ۹۷ به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت و پیکرش در شهر قم آرام گرفت.
انتهای پیام/م

مراسم نخستین سالگرد درگذشت آیت الله ایمانی برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس گفت: این افراد ، یک بزرگسال و ۵ کودک بودند که بر اثر غرق شدن در باتلاقی که پس از بارندگی های اخیر در روستای کلستان شیراز ایجاد شده بود،  قبل از رسیدن آمبولانس، جان خود را از دست دادند.
دکتر مرادیان اظهار کرد:برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شده بود.
کِلستان روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز در استان فارس است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • نخستین سالگرد درگذشت استاد سمیعی گیلانی
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • (تصاویر) سومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • پویش بنی‌آدم؛ همدلی مردم شیراز در سیل فروردین ماه ۹۸
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق