Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@11:54:52 GMT

اراذل و اوباش به یک سوپرمارکت حمله کردند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۵۲۷

اراذل و اوباش به یک سوپرمارکت حمله کردند

سرهنگ فردین جوزانی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: نفر اصلی گروه اراذل‌واوباشی که به صاحب سوپرمارکتی در شهرک جعفریه شهریار حمله کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این درگیری به خاطر یک تصادف جزئی بوده است که باعث شده یکی از طرفین تصادف با دوستان خود به محل کسب طرف دیگر تصادف حمله و وی را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار بیان کرد: با ورود مأموران انتظامی سریعاً نفر اصلی دستگیر و سایر همدستانش نیز تحت تعقیب می‌باشند.

جوزانی خاطرنشان کرد: اخلال در نظم و امنیت جامعه خط قرمز نیروی انتظامی شهرستان شهریار است و با افرادی که بخواهند از این خط قرمز عبور کنند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اراذل و اوباش بازداشت شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امانی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره اینکه قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

امانی با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند