Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:26:35 GMT

سیلاب در آبادان و خرمشهر تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۵۳۴

سیلاب در آبادان و خرمشهر تحت کنترل است

به گزارش ایرنا سردار محمد گرامی پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با بسیج امکانات سیلاب در خوزستان به خوبی مدیریت شد افزود: با اقدامات صورت گرفته و بسیج مردمی، اهواز از حالت بحرانی خارج شد و سیلاب مناطقی همچون ورودی اهواز را تهدید نمی کند.
فرمانده گروه 40 صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه گفت: سیل بندی به طول هشت کیلومتر در مناطق و کانال ‌های پر خطر اهواز احداث شد ضمن اینکه در شادگان نیز با احداث سیل بند سعی در مدیریت صحیح سیلاب داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار گرامی تصریح کرد: با انفجار هدایت شده در جاده آبادان - ماهشهر و همچنین اطراف تالاب شادگان سیلاب به صورت فشرده در حال حرکت به سمت آب‌ های خلیج فارس است و خطری شهرهای آبادان و خرمشهر را تهدید نمی‌ کند.
به گزارش ایرنا سیل 30 روستای بخش مرکزی و خنافره شادگان را با تهدید مواجه کرده است.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده است.
7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تالاب خلیج فارس زمین سیل کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان

جلسه شورای کشاورزی شادگان با محوریت برداشت محصولات پاییزه در شهرستان با حضور مسئولان برگزار شد.

موسوی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شادگان گفت:  ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در مراکز خرید دهستان حسینی ، آبشار و دارخوین و فرودگاه کشاورزی برای تحویل و خرید بموقع گندم از کشاورزان شهرستان  فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • باران در راه آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • تهدید سیل برای ۳ قنات در بخش مرکزی تفت
  • اوقات شرعی هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • تالاب شادگان
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد
  • اوقات شرعی هفتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر