Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@11:15:11 GMT

پرسپولیسی ها در صدد پرداخت مطالبات برانکو

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۸۶۵۰

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با کسب ۵۵ امتیاز از ۲۶ بازی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد، امیدوار است بتواند در سومین سال متوالی قهرمان لیگ شود و هت تریک کند. پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ، باید فردا (جمعه) از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان برود و در صدد کسب پیروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زردپوشان با ۵۰ امتیاز سوم هستند و شاگردان امیرقلعه نویی نیز همچنان امیدوار به کسب برد هستند.

البته پرسپولیسی ها مشکلات مالی زیادی دارند و درحالیکه ۴ هفته تا پایان لیگ مانده اما ۵۰ - ۶۰ درصد دریافتی داشته اند و برانکو نیز چند ماهی است حقوق نگرفته و حتی وکیل او ۳ نامه به باشگاه ارسال کرده تا طلب موکلش پرداخت شود. 

بازیکنان پرسپولیس تا پایان این هفته حدود ۵۰  - ۶۰ درصد قرارداد‌های خود را دریافت کردند و بسیار از این موضوع ناراحت هستند تا جایی که جلسات فوق العاده هیئت مدیره برگزار و تصمیم گرفته شد تا با همکاری حامی مالی، مشکلات حل شوند.

بازیکنان پرسپولیس علیرغم حضور در فینال آسیا، رسیدن به ۲ قهرمانی پیاپی لیگ برتر، بالاترین شانس در فصل جاری برای رسیدن به قهرمانی با توجه به اختلاف با رقبا، شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، وضعیت مالی خوبی ندارند و این موضوع سبب ناراحتی آن‌ها شده است.

البته برانکو هم از وضعیت مالی راضی نیست و به باشگاه مهلت داده تا وضعیت را بهبود ببخشند و طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، طلب سرمربی کروات این تیم تا پیش از ۱۳ اردیبهشت پرداخت خواهد شد. مدیران سرخپوش در صدد هستند تا با برگزاری جلسات متعدد با اسپانسر بتوانند پولی دریافت و بخش از قرارداد ها را پرداخت کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی رده بندی لیگ برتر پرسپولیس ورزشگاه آزادی اصفهان مشکلات مالی حقوق هیئت مدیره مشکلات لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی اصفهان پرسپولیس رقابت لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان