Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 چین را تبریک گفت.

رئیس جمهوری در پیامی با تبریک قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 چین، از تلاش‌های پر ثمر مربیان، دست‌اندرکاران، مسئولان ورزشی و به ویژه ورزشکاران افتخار آفرین این تیم قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 چین و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان بر بلندای قاره کهن را به ملت قهرمان پرور ایران تبریک می گویم و از تلاش‌های پر ثمر مربیان، دست‌اندرکاران، مسئولان ورزشی و به ویژه ورزشکاران افتخار آفرین این تیم، صمیمانه قدردانی می کنم.
این پیروزی ارزشمند نشان دیگری از شایستگی، توانایی و امید آفرینی فرزندان این مرز و بوم است و امیدوارم همواره شاهد افتخار آفرینی جوانان ایران عزیز در همه رقابت های بین المللی باشیم.


رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روز چهارشنبه در شهر «شی آن» کشور چین با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد. در این رقابت ها تیم ملی کشتی آزاد ایران با هفت مدال طلای رضا اطری، بهنام احسان پور، بهمن تیموری، کامران قاسم پور، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و یدالله محبی در وزن های 57، 61، 79، 86، 92، 86 و 125 کیلوگرم و سه مدال برنز پیمان بیابانی، یونس امامی و محمد نخودی در وزن های 65، 70 و 74 کیلوگرم و 220 امتیاز قدرتمندانه بر سکوی نخست آسیا قرار گرفت.

پس از تیم ایران تیم های هند و قزاقستان به ترتیب با 155 و 129 امتیاز دوم و سوم شدند./ پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر