Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهوري قهرماني مقتدرانه تيم ملي کشتي آزاد در مسابقات قهرماني آسيا 2019 چين را تبريک گفت.

به گزارش بامداد جمعه ايرنا، در پيام تبريک جهانگيري آمده است: کسب مقتدرانه مقام قهرماني تيم ملي کشتي آزاد کشورمان در رقابت هاي کشتي آزاد آسيا با ٧ مدال طلا و ٣ مدال برنز قلب ملت ايران را شاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين افتخار آفريني و موفقيت بزرگ را به قهرمانان خوب تيم ملي کشتي آزاد و خانواده هاي ارجمندشان، مربيان و کادر فني تيم ملي صميمانه تبريک مي گويم و از خداوند بزرگ توفيق و سربلندي همه ورزشکاران عزيزمان را در ميادين مختلف ورزشي خواستارم.
به گزارش ايرنا، رقابت هاي کشتي آزاد بزرگسالان قهرماني آسيا روز گذشته (چهارشنبه) در شهر «شي آن» کشور چين با شناخت نفرات و تيم هاي برتر به کار خود پايان داد.
در اين رقابت ها تيم ملي کشتي آزاد ايران با هفت مدال طلاي رضا اطري، بهنام احسان پور، بهمن تيموري، کامران قاسم پور، عليرضا کريمي، رضا يزداني و يدالله محبي در وزن هاي 57، 61، 79، 86، 92، 86 و 125 کيلوگرم و سه مدال برنز پيمان بياباني، يونس امامي و محمد نخودي در وزن هاي 65، 70 و 74 کيلوگرم و 220 امتياز قدرتمندانه بر سکوي نخست آسيا قرار گرفت.
پس از تيم ايران تيم هاي هند و قزاقستان به ترتيب با 155 و 129 امتياز دوم و سوم شدند.
شبد**1953**1010
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس