Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی درباره خانواده دارای سه معلول در شهرستان حمیدیه استان خوزستان، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی درباره وضعیت این خانواده و خدماتی که بهزیستی به آنها داده، ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار تصاویر کلیپی در فضای مجازی در خصوص خانواده دارای سه معلول در شهرستان حمیدیه استان خوزستان موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رسد:


۱- به منظور بررسی وضعیت مددجو آقای عباس حلفی دارای سه فرزند معلول، مسئولان بهزیستی استان خوزستان به شهرستان حمیدیه مراجعه و از محل سکونت ایشان بازدید بعمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- سرپرست این خانواده دارای شغل آزاد و دارای ماشین شخصی و خانه‌ای ویلایی نوساز و امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. وی دارای ۳ فرزند معلول ذهنی (۲ پسر و ۱ دختر) بوده که دو نفر از آنان مستمری بگیر سازمان بهزیستی هستند.

۳- خانواده ایشان تاکنون خدماتی از قبیل تحویل دو دستگاه ویلچر، پوشینه، حق انشعاب آب و برق و گاز رایگان، یک دستگاه تلویزیون، هزینه درمان، پرداخت کمک هزینه موردی، لوازم ضروری زندگی، همچنین لوازم بهداشتی و بسته حمایتی و بهداشتی دریافت کرده‌اند که این کمک‌ها همچنان ادامه دار می‌باشد.

۴- پس از انتشار این گزارش و اصرار مسئولان بهزیستی شهرستان حمیدیه با رضایت خانواده، اقدامات لازم جهت تشکیل پرونده و انجام آزمایشات مورد نیاز جهت انتقال یکی از فرزندان معلول این خانواده به مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین انجام شد و فرد معلول در معیت مادر و رئیس بهزیستی حمیدیه و با حضور کارشناس بهزیستی استان به مرکز توانبخشی احسان واقع در شهرستان اهواز تحویل داده شد.
۵- لازم به ذکر است هنگام بازدید از منزل مددجو، خانواده ضمن تشکر از خدمات بهزیستی، اذعان داشتند که فقط مایل به نگهداری یکی از فرزندان معلول در مراکز بهزیستی هستند.

۶- مبلغ عنوان شده ۴۰ میلیون تومان جهت نگهداری فرد معلول در مرکز بهزیستی، اشتباه ترجمه‌ای بوده و توسط خانواده چنین مبلغی عنوان نشده است.

۷- همچنین کلیپ منتشر شده در محل خانه این افراد ضبط شده و زیرنویس کلیپ که بیان می‌دارد این خانواده اکنون در محل اردوگاه افراد آسیب دیده از سیل سکونت دارند خلاف واقع بوده و اساساً این خانواده ۵ روز پس از انتقال به اردوگاه و برطرف شدن خطر سیل به خانه خود بازگشتند.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل
سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهزیستی استان خوزستان سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص زنان سرپرست خانوار در صف انتظار حمایت نوشت:

«امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری...

بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها، امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.»

کد خبر 747164

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی