Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@00:17:35 GMT

سهام آسیایی افت کرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۱۳۲

روز پنج‌شنبه، افت غافل‌گیرکننده داده‌های اقتصادی آلمان و کره جنوبی، وحشت از کند شدن اقتصاد جهانی را احیا کرد و باعث افت سهام آسیایی شد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، روز پنج‌شنبه، افت غافل‌گیرکننده داده‌های اقتصادی آلمان و کره جنوبی، وحشت از کند شدن اقتصاد جهانی را احیا کرد و باعث افت سهام آسیایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این که بانک مرکزی ژاپن سیاست‌گذاری مالی خود را در اجلاس روز پنج‌شنبه بدون تغییر باقی گذاشت و اعلام کرد تا سال ۲۰۲۰ نرخ بهره را بسیار پایین نگاه خواهد داشت، نرخ برابری ین با دلار با اندکی افت به ۱۱۲ رسید.

یورو هم با افت اعتماد به وضعیت تجاری آلمان، دیشب تا پایین‌ترین نرخ ۲۲ ماهه خود در برابر دلار پایین آمد و امروز در نرخ برابری ۱.۱۱۴ تثبیت شد.

شاخص‌ها نشان داد که اقتصاد کره‌جنوبی به شکلی غیرمنتظره‌ای در ۳ ماهه اول امسال آب رفته است. این باعث شد تا نگرانی‌ها در مورد کند شدن اقتصاد جهان دوباره احیا شود.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.۲۷ درصد افت کرد. کامپوزیت شانگهای امروز ۱.۰۳ درصد سقوط کرد و هانگ‌سانگ در هنگ‌کنگ ۰.۰۹ درصد افت کرد.

کاسپی کره‌جنوبی ۰.۴۲ درصد از ارزش خود را از دست داد.

بازارهای ژاپن و استرالیا بر خلاف بازارهای منطقه حرکت کردند. ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۹۹ درصد جهش کرد، درحالی‌که نیکی ژاپن ۰.۵۵ درصد رشد کرد.

در بازار ارز، شاخص دلار تا بالاترین سطح خود از ماه می ۲۰۱۷ بالا رفت و به نرخ ۹۸.۱۸۹ واحد دست یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهام آسیایی اقتصاد جهانی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند

آفتاب‌‌نیوز :

مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در گروه C امروز دوشنبه در ساعت ۱۴:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و ژاپن و کره جنوبی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که بازی در پایان با تساوی یک به یک تمام شد. به دنبال این تساوی ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید تا قرقیزستان ۵ امتیازی شود و کره جنوبی با یک امتیاز در انتهای جدول بماند.

به این ترتیب در گروه C تاجیکستان با ۵ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و قرقیزستان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است در این گروه ۴ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • سهام باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس قیمت‌گذاری شد + فیلم
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم