Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:59:38 GMT

مهارت عجیب و خیره کننده استاد کونگ فو چینی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۹۳۱۵

مهارت عجیب و خیره کننده استاد کونگ فو چینی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرق بین یک استاد با یک فرد تازه کار در این است که استاد مهارت کامل بر کار و اجرای آن دارد. هر فرد برای آنکه تبدیل به یک استاد کونگ فو تبدیل شود باید سالیان سال به تمرین بپردازد. در واقع تمرین و تکرار آن موجب خواهد شد تا فرد بتواند به استادی حاذق تبدیل شود و حرکات و فنونی را اجرا کند که دیگران قادر به انجام آن نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال تصور کنید که فرد سالیان سال است تبدیل به استاد کونگ فو شده و پس از رسیدن به درجه استادی نیز به تمرین و پشتکار ادامه دهد. این فرد تبدیل به استادی خواهد شد که مهارت‌های خارق العاده او حیرت افراد عادی را در پی خواهد داشت. مانند مهارت عجیب یک استاد کونگ فوی اهل شهر " هنان" استان ژینژیانگ چین که قادر است پس از خوردن آب یا شیر آن را از چشم خود بیرون بریزد.

ویدئویی که منتشر شده است " ژانگ ییلونگ" را در حالی که این نمایش خیره کننده را اجرا می‌کند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود او ابتدا مقداری از آب یک لیوان را وارد بینی خود می کند و سپس اقدام به بیرون ریختن آب از چشمان خود می‌کند. در ادامه او با یک لیوان شیر نیز همین عمل را تکرار می‌کند. ژانگ پس از  وارد کردن  شیر به داخل بینی اش، اقدام به بیرون ریختن آن از چشمان خود می‌کند. این استاد کار کونگ فو این مهارت عجیب را با وارد کردن مایعات به بینی خود و سپس بیرون راندن آن از طریق غده اشکی انجام می‌دهد. مقداری آبی که از چشم‌های ژانگ خارج می‌شود می‌تواند یک کاغذ را کاملا خیس یا یک گل را سیراب کند. ژانگ می‌گوید یک دهه برای کسب مهارت در انجام این عمل تمرین کرده است و به ادعای او هیچ فردی قادر به انجام این مهارت او نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

خارج کردن مایعات از چشم توسط استاد کونگ فو کار چینی!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین جذاب ترین ها چین کونگ فو استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومان ما در حال رقصند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در این بازی بود که نقش مهمی را هم روی گلی که رودریگو به ثمر رساند ایفا کرد، اما در دقیقه دوازدهم وقت‌های اضافه به دلیل مصدومیت نتوانست کار را ادامه دهد و از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لوکاس واسکز داد.

کارواخال هم شب گذشته نقش مهمی را در خط دفاعی رئال مادرید ایفا کرد و توانست بارها مقابل حملات منچسترسیتی ایستادگی کند، اما او هم در دقیقه پنجم نیمه دوم وقت‌های اضافه به دلیل احساس درد و خستگی‌ای که داشت نتوانست به کار ادامه دهد و از زمین بیرون رفت و ادر میلیتائو جای او را در خط دفاعی گرفت.

با توجه به اینکه شاگردان کارلو آنچلوتی باید روز یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس برابر بارسلونا به میدان بروند، این نگرانی وجود داشت که این دو بازیکن نتوانند به دلیل مصدومیت تیم‌شان را همراهی کنند اما باشگاه رئال مادرید پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیت این دو ستاره‌اش به خبرنگاران گفت که آنها پس از پیروزی مشغول رقصیدن در رختکن بودند تا به این شکل نشان دهد که مصدومیت وینیسیوس و کارواخال جدی نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896672

دیگر خبرها

  • فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • مهارت دیدنی تبدیل ناخن گیر به یک چاقوی زیبا و کاربردی (فیلم)
  • مافیای شعرا
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • (ویدئو) استقبال خیره کننده از الناز شاکردوست در اکران بی‌بدن
  • چرا سیلی ایران به اسرائیل خیره‌کننده است؟