Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۰ شرکت دولتی مکلف شدند تا حداقل یک بار در طول سالهای اجرای برنامه ششم، حسابرسی عملیاتی انجام دهند. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  هیئت دولت به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، 50 شرکت دولتی از جمله چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی) را ملزم به انجام حسابرسی عملیاتی در طول برنامه ششم توسعه  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم،  این شرکت‌ها مکلفند حداقل یک بار در طول سال های اجرای برنامه توسعه از طریق سازمان حسابرسی و یا موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران در جهت افزایش صرفه اقتصادی، کارآیی و اثربخشی فعالیت شرکت ها و افزایش قابلیت اعتماد گزارش‌های مالی، نسبت به انجام حسابرسی عملیاتی و ارائه آن به مجمع عمومی اقدام کنند.

رشد 35 هزار میلیارد تومانی منابع دولت در کمیسیون تلفیق/تثبیت بودجه شرکتهای دولتیکمیسیون تلفیق هزینه های سنگین شرکتهای دولتی را تغییر نداد + جدول

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان حسابرسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان حسابرسی سازمان حسابرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی هواپیمایی آسمان برای انجام پروازهای جایگزین صبح ۳۱ فروردین 

شرکت هواپیمایی آسمان با انجام برنامه‌ریزی های لازم برای پروازهای جایگزین و باتوجه به اولویت‌های اعلام شده، بدون دریافت هیچ هزینه اضافه نسبت به خدمت رسانی به مسافران پروازهای ابطال شده صبح جمعه و انتقال آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقاصد پروازی اقدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روابط عمومی هواپیمایی آسمان، کاپیتان حسن قاسمی مدیرعامل این هواپیمایی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل عملیات و دیسپچ هواپیمایی آسمان دستورات لازم برای ارائه خدمات شایسته به مسافران را صادر کرد.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده اخیر که منجر به لغو برخی از پروازهای صبح روز جمعه شد، اعلام کرد: این شرکت ضمن همکاری و همراهی کامل با برنامه های ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری، همه ظرفیت های خود را به کار گرفته است تا ضمن برقراری مجدد پروازها رضایت حداکثری مسافران جلب شود.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان تاکید کرد: وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنان به دلایل شرایط اخیر باطل شده است و مسافر از قصد انصراف از انجام پرواز را دارد بدون کسر جریمه به ایشان عودت داده خواهد شد.

وی درباره برنامه شرکت هواپیمایی آسمان برای مسافرینی که قصد انجام سفر دارند، گفت: این شرکت برنامه‌ریزی های لازم برای پروازهای جایگزین را انجام داده و با توجه به اولویت های اعلام شده بدون دریافت هیچ هزینه اضافه نسبت به خدمت رسانی به مسافران پروازهای ابطال شده صبح جمعه اقدام کرده و مسافران در کوتاه ترین زمان ممکن به مقاصد پروازی منتقل خواهند شد.

کد خبر 746047

دیگر خبرها

  • اگر پروازتان لغو شده بخوانید
  • برنامه‌ریزی هواپیمایی آسمان برای انجام پروازهای جایگزین صبح ۳۱ فروردین 
  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • ایران می‌تواند موقعیت‌های عملیاتی اسرائیل را از کار بیندازد
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟